< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (5)
Rujan 2007 (5)
Kolovoz 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Linds for me!

Opis bloga

na ovom blogu naci cete razne događaje
iz mog života i života mojih bližnjih



nesto o meni:
Volim....

1. moju djecu
2. druženja
3. kuhanje
4. miris pokošene trave
5. Ravelov "Bolero"

Ne podnosim....

1. laž
2. dvoličnost
3. ogovaranja
4. lijenost
5. pedofile

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

subota, 29.09.2007.

Napokon evo i mene.
Na početku odmah pozdravljam sve koji me čitaju a poseban pozdrav za svecenikiline.
Kao što sam rekla počela sam raditi i to jedan tako monoton posao i dosadan ali lijepo mi je. Sama sam na radnom mjestu tako da lijepo mogu u miru razmišljati o svemu i odmoriti se psihički od ove četiri godine kućne torture.
U tim svojim razmišljanjima sam shvatila da vam se zapravo nisam predstavila pa ću sada ispraviti tu pogrešku.
Zovu me big mamma(pitam se zašto?)
U svom posjedstvu imam muža(?) i troje djece. Bavim se svim i svaćim ali najradije od svega volim peći kolače. To me najviše opušta. Nekada je to bila dobra knjiga ali sada se na to psihički ne mogu usredotočiti zato radije pečem kolače ponekad izrađujem nekakve poklončiće za blagdane ili rođendane ili šijem,vezem,pletem...
Volim se družiti, komunikativna sam a takav mi je i posao.
Ne volim laganje i jako rijetko slažem pa to cijenim i kod drugih.
Inače ljudi me ne vole jer sam iskrena i u lice svakom kažem što mislim, a malo je onih koji su spremni čuti istinu ili barem moje viđenje istine(nadimak mi je kobra).
Ovo je recimo moja osobna karta i ukratko nešto o meni napisano za one koji se možda odluče pročitati koji od mojih postova da znaju otprilike kakva ih je osoba pisala.
Kako ono, aha,do slijedećeg čitanja....
bok.



| Speak (8) | Print | x |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.