RICHIE UND US 5 4EVER

03.08.2006., četvrtak

RICHIE: "OSTAT CU NEVIN DO BRAKA!"

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
"Ti si tako sladak, ja sam preko ušiju zaljubljena u tebe!" Stotine sličnih ljubavnih izjava svakodnevno stiže na e-mail adresu grupe US5. A sve su posvećene, kome drugome nego: Richiju! Djevojke luduju za ovim sedamnaestogodišnjim dečkom više nego za bilo kojim drugim članom ovog benda. A Richie još uvijek nije iskusio seks! "Ja sam još uvijek nevin, zaista. Nevinost ću izgubiti tek s djevojkom koju ću oženiti!" Razlog: Richie je duboko religiozan. Kao katolik i vjernik on se moli ujutro i navečer. U svom rodnom mjestu Wheatonu, u blizini Chicaga/Illinois, svake nedjelje ide na misu i redovito se ispovijeda. "Ali to su sitnice", uvjerava nas on i smiješi se sramežljivo. Ovaj slatkiš iz grupe US 5 je i profesionalni kamerman i uspješan biznismen koji u svojoj šesnaestoj godini ima mnogo više novaca od ostalih kolega iz benda. " S tri i pol godine zaradio sam prvi honorar kao model", priča Richie. Bio je popularan zbog svog blistavog osmjeha, pa su ga angažirali u raznim reklamama - za igračke, odjeću, zamrznutu pizzu i Big-Mac. " U jednom trenutku bio sam toliko zauzet poslom da nisam uspjevao držati korak s nastavom u školi. Morao sam učiti s privatnim nastavnikom", kaže Richie i dodaje: "I to je funkcioniralo vrlo dobro." Richie je odrastao u Wheatonu, gdje i dan-danas žive njegov otac Bob, odvjetnik, mama Kathy, brat Bobby i njegova mačka Cookie. "Roditelji su me usvojili kada sam imao četiri dana. Još uvijek ne znam tko su mi pravi roditelji. Ali ja to i ne želim saznati - moji staratelji su najbolji ljudi na svijetu!", ponosno kaže Richie. Kathy i Bob ga podržavaju ne samo u karijeri nego imaju i razumijevanja za njegov neobični hobi: Richie je totalni fan horora! Kad je imao jedanaest godina, počeo je graditi pravu-pravcatu "kuću duhova" u svom podrumu. U početku je koristio stare deke, bundeve i jedan usisavač radi postizanja zvučnog efekta. Kasnije je kupio pravi studio s pokretnim grobovima, skeletima koji pljuju umjetnu krv i odličnim ozvučenjem. "Ljudi su stajali u redu ispred naše kuće!", smješka se Richie. "Počeo sam naplaćivati ulaz i na kraju sam se morao preseliti sa svojim 'spodobama' u šupu, jer je podrum bio premalen." Danas je to poznata kuća duhova. "The Wheaton Jaycees Haunted House" - najveća turistička atrakcija u Richijevom rodnom mjestu i donosi prilično veliki prihod svojem gazdi. Iako je on sada kao zvijezda u usponu više okupiran svojom pj

- 14:28 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

NAMA DRAGI BLOGICI

MALO O NAMA

MALO DA GLASATE