< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off


koliko vas je sada

koliko vas je bilo
Free Counter


Image Hosted by ImageShack.us
moja ljubav fernando alonsocerekcerek
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ja
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

ja sam mateja matković iz sl.broda imam 16 godina i idem u tehničku školu..od mjuze slusam sve ...redovito pratim nogomet.. luda sam za tim sportom i još moja najveća strast je formula 1 naprosto sam luda za tim...obozavam brzinu,andrenalin...taj neki osjecaj.neispunjena zelja kupiti si sportski auto ,motor i utrkivati se...pusa svima..španjolska urezana zauvijek!!!Image Hosted by ImageShack.us

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge









nedjelja, 07.05.2006.

pleši samnom...

cijeli dan se zajebavam nešta mi se cjelo vrijeme plese pa malo plešem..he he...svi osli na pričest sam jak od kuce...roki oslasa tetkom kak je munjena...a s jelenom jučer zaratila nemogu ja dugo s njom kad stalno pametuje i više ništa od nje ne posudujem kupla sam si sto put bolju majcu od one sto mi je bila posudila..
koja.... jucer napravila cjelu paniku zvala me koji 50 puta kuci i na mob. a ja bila u bosni...trebala joj crna majca...kad nije znala sta ce vise odluci nazvat moju mater i reci joj da joj donese majicu..koja krava ..moja mater onak umorna od posla njoj morala nositi majicu...zar nije krava???
kad sam dosla kuci nazvala ja nju a ona kaze drsko da mi je 10 puta rekla da joj donesem tu njezinu svetu majicu...a sere rekla mi je dva puta...jednom sam zaboravila a drugi put sam ponjela al sam zaboravila dat...a mogla mi je rec kad smo isle kuci pa bi joj ja donjela bez problema...al ovak sto je ona napravla da njoj moja mater nosi majicu pa koje ona'''mogla je dovuć svoje masno dupe a ne rec mojoj materi drsko neda mi se..mozd se i posvadam vise mi je navrh ...zna biti nekad super al....sad vi recite jel to u redu...????????'burninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadtoliko sam ljuta...burninmadburninmadburninmad

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.