< siječanj, 2011  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


On/Of komentari

Svakodnevne gluposti!!!

Ako vas zanima bilo sto napisite komentar bice u dogledno vrijeme odgovoreno.
hvala sto ste posjetili moj blog i uvazili moj dosadasnji trud.
S postovanjem
LIMA

'Balkan-United-Himna'

Ucitavanje bloga/site

Moja biografija

Biografija :
Ime:Marko
Ostalo se izbrisalo..auuu
a sto vas god zanima pisite na blogu...
Ko ce sad pisat isponova...
MSN














Free Counter




Kolko vas je u jebote



Odakle ste se stvorili na blog
Kolko je uri sad ?

Trieste





Linkici

BLOG
K.I.S. "Istra" Trst
MONTENEGROkafe
Tu ja radim..
Dje ste vidjeli Crnogorca da radi...
i naravno
GRAD HEROJ
Prijestonica Cetinje




>

FESTE-> tamo cete naci

Pravo resenje vaseg ne zadovoljstva jeste......
ISTARSKI KLUB U TRSTU
DODJITE DA SE ZABAVIMO.....



nedjelja, 23.01.2011.

Sjecam se...

Davno ali bas davno me nije bilo tu....ima sigurno i dvije godine...dok sam iskopao koje mi je korisnicko ime itd....
Nekako sam odjedanput nestao i nikako da se vratim...skoro sam se sjetio...ajd da nesto napisem...cisto kako bi to se reklo kod nas...da me zelja mine...
Da me ljudi ne zaborave a i ja njih.
Dodje ti nekad trenutak da nesto lijepo i ruzno podijelis sa narodom.
Za novi pocetak necu vas puno davit glupostima...
Puno se toga izdesavalo ima i za to vremena pisat cemo pomalo u nadi da opet ne nestanem na neko duze vrijeme..
Kazu vrijeme lijeci sve....pa eto mozda i mene..

|Dodaj 0| Uzmi| #|

}

<< Arhiva >>