NEŠTO O MENI

::IME:antonela
PREZIME:imam
GODINE:uhuh
FRENDOVI:doris,antica,dora,bruna,matea karla,
šimun,roberto,karlo,ivan,mia,maja p,lorena
kisskisskisskisskisskisshrvatskahrvatskahrvatskazujozujosmokinsmokinkisstuzansretancrycerek
VOLIM :obitelj,muziku,frendove,sladoled,kupat se ,more(kad idem),komp ,televizor jako,mobitel
krevet ,spavanje,mikado čokoladu od riže i još puno toga al se nemrem sijetitcerekcerekcerekcereksretansretanzubozubocoolcoolwinkwinksmijeh
NE VOLIM:bezobrazne ljude ,bahate,umišljene,liftove (mrzim ih),malena mijesta(onak ,tipa dizalo,podrumi itd)
(klaustrofobična sam) i još puno togasmijehsmijehsmijehbeljbeljzubozubocoolcoolkisskissrolleyesrolleyeswinkwinkyesyes





moja mala abeceda:

A- avioni,nikad se nisam vozila u njima zbog nesreća
B- bicikli su zakon
C- cipele ne volim ih al tenke su zakon
D- dekica joj još je imam od kad sam bila bebica nemojte mi se smijat
E- engleski mi je najdraži predmet
F- frendovi svi ma oni su zakon
G- nemam niš za to
H- ¸hiperaktivna sam joj da me vidite kaj radim pred pločom uuuuuuuuuu...
I- ina moja frendica iz susjedstva ma ona je legenda
J-jakna ne volim ih samo trenirke na cif
samo da znate nisam sva slova napisala jer mi se neda
K-kihanje znam i po jedanaest puta kihnut od jedamput alergija pitajte frendove ak mi ne vjerujete
L-lana tak sam se htijela zvat
M-mama sve nemam niš drugo za reč nego da mi jew ona S-V-E
O-obitelj moje malo blago
P-pizza fino
R-ribe ne volim ih baš jako
Š- šišmiši fora su
S-spavanje obožavam
T-tata isto sve S-V-E
V-vikleri ne koristim ih ha ha ha ha ha
i to je to neka slova nisam zato kaj ni sam znala kaj da napišem ah

NEŠTO O MOJIM FRENDOVIMA

:Dora:fora cura voli punk jaaaaaako makar ne kužim zakaj
i ja ga volim ali ona je opsjednuta njime puno mi znači
u životu pufa njoj sretanfinohrvatskasmijehsmokin

Doris:cool cura koja je duhovita i jako mi puno znači u životu pufa njojsretanzubozubo
Antica:dobra frendica koja pomaže drugima pufa njojsretansretan
Bruna:otkačena curakoja isto zajedno s Dorom jaaaaaaaako voli punk makar opet ne kužim
Šimun:fora frend koji je smotan (ponekad) šala mala hehsmokinsmokinsmokincerek
Perić:lik koji sluša narodnjake čak i pod satom uglavnom je foramouthwashsmokinsmokin
Roberto:lik koji se stalno zajebava headbangsretansretanzubozubosmijeh
Ivan:tip koji se stalno zeza i opsjednut je Karlom hehethumbupthumbup
Mia:ona je moja best frendica ima cool kosu ,raširene trepavice ma najbolja je :kisskisswinkwinkhrvatskasmijehnjaminjaminjami
Lorena : i ona je moja best frendica,znamo prićat ono kad se vidimo kisskisswinkpartysmijehhrvatskazujozujopjevafinofinonjami
Maja:ona je super uvijek se smije kaj god kažem ona se smije ma ona je najboljakisskissnjamifinofinosmijehhrvatskazujozujo
MALO SLJIKICA:
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-22



Shot at 2007-08-06



Shot at 2007-08-06



Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-22



Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-22



Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-22



Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-23



Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-23



Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-23



Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-23



Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-23



Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-23



Shot at 2007-07-24



Shot at 2007-07-23



Shot at 2007-07-24



Shot at 2007-07-24



Shot at 2007-07-24



Shot at 2007-07-24



Shot at 2007-07-24



Shot at 2007-07-24



Shot at 2007-07-24



Shot at 2007-07-24



Shot at 2007-07-24



Shot at 2007-07-24



Shot at 2007-07-24






Shot at 2007-07-24



Shot at 2007-07-24



Shot at 2007-07-24



Shot at 2007-07-24









Shot at 2007-07-24



sretan

< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (15)
Svibanj 2008 (7)
Veljača 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Vidish/Nevidish

by °°LiL BuT EviL°°

Opis bloga

kisskisszijevblablacerekpartysmokinnutnaughtymadmouthwashcerekwavefinothumbupnjamilazepjevamahnamcorludhrvatskazujopuknucusmijeheeknonobangburninmaddeadgreedy:
cool fensi zabavan pisat ću o obitelji muzici frendovima i o svakodnevnu životu
sretantuzannocrybeljzubocoolroflkissrolleyeswinkyeseeknonobangburninmaddeadgreedyheadbang
kisssssssssssvimakisskisskisskisskisskisskisskiss

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr
















Free Music

Free Music



Free Music

subota, 28.06.2008.

ah shit boli me trbuh

ey bok sad ću vam reć kak mi je bilo jučersretansretanwinkwinkwink bilo mi je G-R-O-Z-N-O
pitate se zakaj e pa sad bum vam rekla znate kak se jučer naoblačilo i kak se spremalo nevrijeme
e da al ja sam se išla kupat na jarun winkwinkcoolcool
al mene je ulovila nervozacrycrycrycry i počeo me bolit trbuh jako jako skoro sam se zbljuvala
a sve zbog prokletog nevremenanutnutnutpuknucupuknucupuknucuburninmadburninmadbangbangburninmadburninmadnonononononoheadbangheadbangmadmadnono
a doro onda sam gledala shreka 2 ili kak moja mama ga zove drek 2 hahahahahahahahahahahahahahasretansretansretansretansretansretansretankisskisskisswavewavefinofinonjaminjamismijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijeh i tak aj bokić kisswavewavewavewavekisskiss



| CoMmEnRiRaj (73) | PriNt sOmeThinG | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.