ribastink

utorak, 30.01.2007.

Kad ostarimo

Jednog dana u dubokoj starosti ću svog unuka zamoliti da mi nađe usb od 2pac-a ...te on mi se izruga kako su usb-i zastarjela tehnologija...to će baš biti moćno... onda ću se ja lagano izderati na njega da mu je baba bila bičarka ... da mu je mama bičarka i da on nije ništa bolji zato neka nađe moj prokleti usb da mogu već jednom slušati ono što ja želim u ovoj kući... naravno on je počeo da pjevuši frida je bila moja kraljica i gleda holografsku verziju razvaljnog gopca koji je živ samo iz razloga što se među prvima podvrgao medicinskoj operaciji gdje su mu vrat i glavu spojili za aparate i sad je kao pauk... glava na nogama ... češe se tamo gdje su mu nekad bila jaja... opet gledam zamišljeno kroz prozor i u mutant ribe koje prolaze pored njega ... mogao bih malo u planine na kopno nisam odavno... kako je glup ovaj virtualno svijet a mlađarija je baš navučena na njega ... kad se sjetim 2007 i prognozi o zatopljenju... o tome kako će nestati televizije i kako će internet preuzeti sve ... tad nisam vjerovao a sada skoro i da je sve to prevaziđeno ... prokleta bila fotonska revolucija i fotonski prijenos podataka, energije svega ostalog... sve je tako prokleto ubrzano ... djeca jednako ne slušaju samo su sad puno pametnija čini se... moj priključak za usb na mozgu je toliko zastario da ne mogu više unositi podatke ... ma dosta mi je ... ionako nije to ono dobro staro učenje ... odoh čitati knjigu....
- 00:05 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.