< veljača, 2011 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28            


Čušpajz mog života


subota, 26.02.2011.

Svake godine...

... zaboravim koliko mi zapravo treba da napišem tekstove, pronađem i skinem slike teta, formatiram i tekst i slike, te ih uploadam i linkam... Uf...

mornin tete


Dakle da, četvrtak-ish nije uspjelo doći (jer sam budala zaboravio na neke rođendane koje je trebalo pomoći organizirati) jer sam se precjenio. Ali zato vam mogu reći da je pobjednica iskočila odmah iz cijelog skupa. Možda da vam podjelim malo statistika? Evo, ovako: najkritičniji ste u prosjeku bili prema hrvaticama, uspjeli ste ostaviti samo jednu, ali po prvi puta ste ju također progurali u top 10. Prvi puta se također u povijesti dogodilo da ću imati 51 tetu, ali samo 50 mjesta. Zašto pitate se? E pa dogodilo se da su svije tete imale i-den-ti-čne ocijene. Da ne varam pokazat će izostanak jedne tete koju pretpostavjam već svi znate jer iskače iz paštete a ja ju osobno volem jako. Mnogo teta je završilo taman ispod crte (da se izrazim studentskim rječnikom) a mislim da je ovo bila jedna od najblažih godina. A kad ću ih objaviti? Evo, svečano obećajem da će te o tetama moći čitati u ponedjeljak 28.02.2011. u 14.00 sati. Ako tada ne objavim popis neka me grom strefi.

Pozdravno, Ribac



- 15:00 - Drekni nježno (5) - Tiskaj za WC - Zapamti to


petak, 18.02.2011.

M.I.A

Jes, znam da sam u posljednje vrijeme missing in action i da svi napeto čekate objavu rezultata i tko je najteta ove godine.

Ryan Reynolds


Istina je da sam napokon renuo odrastati i da sam neke stvari krenuo stavljati na prvo mjesto a i fejsbuk mi je potvrdi da se unormaljujem u posljednje vrijeme. Ne nemojte se prepasti ovo nije najava zatvaranj bloga, dapače niti otkazivanje teta. Samo malo zagonetno javljanje i obavijest da će tete osvanuti na blogu idući tjedan, četvrtak-ish. Mislim, nisam ja dao svoje glasove tetama, ali to je prednost kada ti radiš listu, možeš glasovati kad god hoćeš. Kao skromnu ispriku svojim čitateljicama stavljam u prilog malu sliku trenutno najseksi muškarca na svijetu. Bar tako kaže People magazin.

Pozdravno, Ribac



- 12:50 - Drekni nježno (3) - Tiskaj za WC - Zapamti to


petak, 04.02.2011.

Samo podsjetnik

Ako niste glasovali za neku grupu teta, sad bi bio zadnji tren da to učinite jer se glasovanje zatvara sutra. Da rekao sam da ću ga zatvoriti u petak u ponoć, no shvatio sam da je to blesavo vrijeme tako da ću komentare na postove zaključati negdje tokom sutrašnjeg dana da ne skaćujem obećano vrijeme. Cjenio bih da barem ovim tetama date ponešto glasova jer imaju samo dva, a niti jedna od ove izabrane četiri grupe nema više od tri glasa. Dakle širite vijesti svojim susjedima, dedama, bakama, suradnicima, kolegama i svima koje znate da ne propuste ovu ekskluzivnu priliku da glasuju u ovom ekstra izboru za najtete koje su obilježile 2010 godinu. Ili nemojte. Jedno od ta dva.

Pozdravno, Ribac



- 15:05 - Drekni nježno (2) - Tiskaj za WC - Zapamti to


utorak, 01.02.2011.

That's all folks!

Vjerovali ili ne ovo je zadnja grupa teta! Majkemi!

dvadesete 4 small


Prije nego krenem u opis zadnjih teta mala želja. Ako krenete ocjenjivati tete koje niste ocijenili, ostavite komentar u postu u kojem su tete, čisto da bi meni bilo lakše prepisivati i zbrajati ocjene. Možete sve strpati u jedan komentar gdje tete grupirate po 4 komada kako sam ih ja stavio, ali nije poželjno. I pročitajte cijeli post jer ima nekih stvari koje nisam rekao prije!

Beyonce je prošle godine malo utihnula u solo vodama, no surađivala je naveliko i radila na svom sljedećem albumu koji će sigurno poharati zvučnike, Monica Bellucci ima love-hate odnos sa Hollywoodom, no pojavila se u Sorcerer's Apprentice i kritički hvaljenom Whistleblower, Miranda Kerr je i dalje među najtraženijim manekenkama (Victoria's Secreta) i friška mamica koja dokazuje da nisu sve australke metar i ćevap, a Sara Ramirez i dalje glumi omiljenu doktoricu u Grey's Anatomy i ništa više, no kad zapjeva u novim epizodama...

Toliko za ovu godinu od teta. Komentare bez ocjena brišem zbog lakšeg pregleda i zbrajanja glasova na kraju. Pravila znate, dajete glasove od 1 do 10 gdje je 1 najlošija a 10 najbolja ocjena. Obavezno je napisati i ocjenu, a ne samo npr. "glasujem za tu i tu". Jako, mnogo, silno, ultra, vrlo poželjno je dati svakoj glas. Ako vam treba bolja slika, klik na sliku i dobit će te nešto veći format a stavio sam i link na google images na ime dotične, pa možete i kliknuti i tamo. Glasovanje će biti otvoreno do kraja radnog tjedna, zaključno sa petkom u ponoć a rezultati će biti objavljeni... kad točno još puknem obavijest na Fejsu i/ili Twitteru, a do tada vama hibernacija, meni rad!

Pozdravno, Ribac



- 19:00 - Drekni nježno (8) - Tiskaj za WC - Zapamti to


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>