< listopad, 2010 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Čušpajz mog života


srijeda, 27.10.2010.

Pismo 15-godišnjem sebi

Ideja sa Roze Koze, tko još nije tamo bio magarac ili ovca bio.

pismo


Znaš svo ono gledanje Star Treka i ostalih SF serija? E, isplatilo se jer nekim čudom ovo pismo je iz budućnosti, ne tako daleke, ali opet vrlo drukčije. Zato sad slušaj, erm, čitaj pažljivo.

Budalo jedna mani se cigareta. Zlo i naopako, nađi nešto drugo što ćeš vrtiti po prstima, žvači žvaku ili nešto drugo. Kad pređeš na duhan i samo motanje cigareta budeš se tješio da nije to tako strašno ali je. Stvarno je bolje nikada ni ne početi jer prestati je teško. Ozbiljno. Proklet dan kada je počelo grickanje olovaka, pa noktiju jer to dovelo do toga. a bome se nemoj ni na internet navuć... jako.

Ostatak pročitajte na Rozoj Kozi, gdje sam drugi Jarac u gostima.

Pozdravno, Ribac



- 19:55 - Drekni nježno (3) - Tiskaj za WC - Zapamti to


ponedjeljak, 04.10.2010.

U inat stezanju remena

Odlučio sam se u ovoj recesiji širiti. Ne kilažom, to baš obrnuto, nego blogom i svojim alter egom.

cat on a computer


Da vas ukratko obavijestim. Odlučio sam svoju virtualnu pamet prosipati u drugim društvenim servisima, tako da sam se raširio na Facebook i Twitter. Mikroblogging je poput zaraze i jednostavno se ne može oduprijeti. Već neko vrijeme sam tamo no odlučio sam ipak malo pričekati da se skupi nekakvog materijala prije nego što objavnim išta ovdje. Osim podsjetnika za novi post, znat će te kada u svoj multimedija box dodam novi spot ili kino preporuku. Dapače, osim toga tu i tamo će te dobiti koji link za nešto zanimljivo ili smješno ili urnebesno ili poučno i u svakom slučaju neće biti objavljeno ovdje jer je prekratko.

Eto, popustih, pa me pratite i na tim mjestima.

Pozdravno, Ribac



- 19:55 - Drekni nježno (4) - Tiskaj za WC - Zapamti to


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>