Riječanka&svijet

28.02.2006., utorak


Je li Hrvatska socijalna država?
Ne bih za sebe mogla reći da sam pasionirani gledatelj «Latinice», a još manje obožavateljica Denisa Latina, štoviše ide mi pomalo na živce, jer se prodaje kao društveno osjetljiva i angažirana osoba, a u biti je patetični huškački lik. Imao je, moram priznati, vrlo gledljivih i britkih emisija, no u posljednje vrijeme, čini mi se da je debelo pretjerao.
Tako je naslov današnje emisije bio : Oni trebaju našu pomoć, što je u startu mirisalo na ljigavo podilaženje publici, željnoj politički korektnih tema koje im omogućuju da se iz fotelje osjete dobrima, pravičnima i humanima. Tako je i bilo...

Već je sama uvodna rečenica, u kojoj Latin spominje da je mjera civiliziranosti i demokratičnosti društva način kako se odnosi prema svojim najslabijim članovima – invalidima i nemoćnima - vrhunac demagogičnosti.
U zemlji koja je primjer banana republike, u kojoj nitko ništa ne proizvodi, u kojoj radnici rade a ne dobivaju plaću, a penzioneri životare na granici gladi, a državni proračun nastoji isisati novac iz svakog pa i najsiromašnijeg građanina, nastojeći pri tome zakinuti bolesne, umirovljenike, djecu, rodilje...žena koja je došla sa svojim sirotim bolesnim mongoloidnim djetetom, uz to i psihomotorno retardiranim i kojeg je prikazivala i razvlačila poput, Bože mi oprosti, cirkuske životinje, par minuta, a nakon toga je pokazivala svoje izmanikirane noktiće i moderne čizmice visoke pete, a pri tom se žalila da joj država nije ništa dala osim jednokratne financijske pomoći i plaćene njege za dijete do njegove šeste godine – djeluje u najmanju ruku degutantno. Naravno, žalim svakog roditelja kome se desi takva tragedija – ali to je upravo to : obiteljska i osobna tragedija, a ne slučaj za pokazivanje u cirkusu i nabrajanje koliko je puta siroto dijete imalo epileptički napad, kao da je joj je cilj da uđe u Guinessovu knjigu rekorda.
Osobno, poznajem obitelji koja imaju djecu sa vrlo teškim invaliditetom koje se hrabro nose sa svojom tragedijom i ne rade predstavu od toga. Iskreno, ne vjerujem da bih bila toliko hrabra i toliko puna ljubavi i strpljenja poput njih, vjerojatno bi mi odavno već pukao film. No, i oni, a i njihova okolina svjesni su da nitko i ništa ne može to promijeniti i da sav novac i publicitet ovoga svijeta ne može nadomjestiti njihov osobnu angažman u brizi oko takvog dijeteta, koju pokreće bezrezervna ljubav.

Još gori primjer od ovoga je bio onaj obitelji koju je dovoljno pogledati pa da se shvati što bi trebala biti svrha eugenike. Otac od oko 65 godina bez ijednog zuba u glavi i majka od 49, on nezaposlen, ona nije nikada nigdje radila, imaju osmero djece, od kojih najmanje 5 u dobi ispod deset godina! Pa tko je tu lud a tko normalan? Bez ikakvih uvjeta, u 50-ak kvadrata bijednog stana oni su se množili, nema veze, samo nek se rodi! Nisu se pitali kako će zaraditi za hranu djeci – pa već će netko dati! I daje – grad plaća režije (usput, obitelj ima i liniju i kompjuter – vjerojatno grad plaća i surfanje Internetom), grad, odnosno socijalna služba daje hranu za djecu, a našli su se i sponzori koji su im poklonili krevete, odjeću.
Po toj logici, dragi moji svi ste vi budale! Jer, kojeg ku*** brinete kako ćete platiti režije i hranu, vrtić za dijete, sa plaćom od 1500 kuna koliko zaradi trgovkinja ili 3000 kuna koliko zaradi zaštitar ili policajac. I zašto raditi petke i svetke, po kiši i suncu, dok vas gazda iskorištava, ili pak nositi glavu u torbi čuvajući tuđu imovinu ili loveći kriminalce koji će vam bez da trepnete pucati u glavu?
Pri tome ćete od te crkavice koju kravavo zarađujete izdvajati za zdravstvo koje vam, kada obolite, zbog tih i takvih koje treba liječiti vašim i našim novcem jednako kao vas, neće moći omogućiti potrebne lijekove. Naravno, uplaćivati ćete i u mirovinske fondove koji će tijekom 40-ak godina koliko treba proći dok ne odete u zasluženu mirovinu, nekoliko puta bankrotirati, a vi ćete biti sretni ako budete dobili 1000 kuna mjesečno, i moliti Boga da vas vaše dijete, kojeg ste odričući se svega školovali i digli na noge, sami, bez pomoći ikoga, posjeti i da vam 100-ak kuna za kavu i cigarete.

I, evo odgovora : naravno da je Hrvatska socijalna država! I previše! I to na sasvim krivi način. Jer, koliko god se busali u prsa i laskali se da smo katolici, zar u Bibliji nije pisalo : nemoj čovjeku koji je gladan dati kruha da se najede, daj mu motiku, zemlju i sjeme da sam uzgoji svoje žito!
Pranje nečistih savjesti davanjem milostinje ponizuje više nego okretanje glave na drugu stranu. A onaj tko bježi od rada i traži pomoć, nije ju zavrijedio, baš kao ni onaj tko nije u stanju dostojanstveno nositi svoje breme, svoj križ.
Tako ja gledam na ovu temu. I slobodno me nazovete okrutnom i bešćutnom, socijalno neosjetljivom i neempatičnom ako će vas to učiniti sretnima.




- 01:20 - Komentari (82) - Isprintaj - #
U puno toga se slažem s tobom, u ponečemu ne. Nebitno, došla sam te pozdraviti i vidjeti kako si :) (Felida 28.02.2006. 02:38)

Ja sam Latnicu prestao gledati još daaavno... Preveliko isticanje negativnosti našeg društva (pogotovo socijalna strana) iz tjedna u tjedan... previše za moju psihu. Naš narod se previše bavi negativnim temama, a malo se potenciraju one pozitivne. Svi smo kritičari svega i svačega, a ono što je dobro ostaje skriveno. To je problem našeg društva. (GuardianAngel 28.02.2006. 08:13)

apsolutno nisi okrutna i bešćutna, 100% se slažem sa tobom; ja uvijek kažem da je glupo gladnome davati ribu svaki dan, radije ga nauči kako da je sam ulovi. Gledala sam Latinicu i totalno sam popizdila na ovu priču koju i ti spominješ (ovi sa osmero djece). Mislim, svatko je gospodar svoga tijela, ali ovako se neodgovorno ponašati nije normalno. Ne možeš rađati djecu misleći da će se drugi za njih pobrinuti. Još kad sam vidjela taj kompjuter i liniju.. Sad ću ja ispasti okrutna i bešćutna.. (jana 28.02.2006. 08:20)

Ja sam u Njemackoj i sto se tice socijale situacija je ista.Neradnici sa coporom djece dobivaju sve placeno ,a normalan radni narod placa za skoro svaki medikament .O placanju stanarine da ne govorimo..... (Lendy 28.02.2006. 08:26)

Ni ja nisam gledao Latinicu. I vise je niti ne gledam. Prestale su me interesirati emisije koje sluze za necije samopromocije .... (tv-kriticar 28.02.2006. 09:01)

Sve što si napisala kristalno odražava naše stanje. Pročitaj Mijića jutros u Novom listu kao prilog tome . (tAJČI 28.02.2006. 09:16)

samo čekam kad će te netko pitati kakav si ti to doktor :))))))) (doc_1 28.02.2006. 09:56)

nisi pravedna. jednu ženu zbog šminke koja želi iskoristiti priliku i poboljšati situaciju sebi i drugima napadaš jednako kao i onoga bez zuba. čovjek je pratio don bakovića i velikog predsjednika i pravio djecu.eto i zagreb to podržava, 100 kn,I dijete, 200, 300 kn/mjesečno, 20.000 eura /mj.za odvjetnika gotovine...slažem se da je država i više nego socijalna. ukida nadoknadu bolesnim bodulima koji trebaju doći do splita, a saborskim zastupnicima na kraćoj relaciji isplaćuje 4000 kn. i konačno kad govoriš o radu i neradu, koliko je samo maldih otišlo u mirovinu. svaki drugi koji je vidio srpsku zastavu na televiziji zahvaljujući vama doktorima proglašen je ptsp-cem dobi mirovinu. splitu su poznati liječnici( sudilo im se) koji su po nalogu za dobar iznos umirovinu slali ljude, a da ovi nisu imali uvjete. mnogi doktorski mantili su odavno promjenili boju. kuverte su im dale plavu boju... (likma 28.02.2006. 10:02)

nisi ti bešćutna ti si samo realna. nekima će to smetati, ali neka ih! (sedamtri 28.02.2006. 10:20)

U potpunosti se slažem s tobom. Pogotovo me iživciraju žene s malom djecom koje prose, a zdrave i mlade i mogle bi radit. Zlo mi dođe kad ih vidim. Ševit se znaju a radit da bi prehranile dijete im se neda. lakše je prosit. ( 28.02.2006. 10:34)

Da, mislim da si sve to što si navela u zadnjoj rečenici, ali to me nimalo ne čini sretnom. Dapače, to me čini duboko nesretnom i zabrinutim. Ako se ne varam ti si liječnica. Nerviraju te Latinove emisije jer ti smetaju u planiranju karnevala - Rijeka - Venecija - pitanje je sad. Bunda ili sintetika, parfem ovaj ili onaj. Nisam demagog, osjetljiva sam na tuđu nesreću i sigurno mi ne smeta ako žena čije je dijete bolesno ima uredno manikirane nokte i moderne čizme. Zašto, zaboga, ona ne bi bila žena, lijepa i dotjerana. Ma ne mogu više, zaista mi se plače kad pročitam ovakve tekstove. Mi bi se trebali takvim ljudima povjeravati. Ti ćeš me dočekati u ordinaciji namirisana skupim parfemom, a ja, jadnica koja treba tvoju božansku pomoć, moram ostaviti kući moj moderni kaput od kašmira, a nedaj bože da stavim moj zlatni sat. Ti za takve nemaš srca, što oni sebi umišljaju, usuđuju se tražiti pomoć a na ruci zlatan sat. Ma neka se nose! ( 28.02.2006. 10:48)

slažem se. a za latina mogu dodati da se jako 'požutio' u zadnje vrijeme. A ove kaj štancaju djecu ko zečevi bi trebalo poslati na predavanje o kontracepciji, BEZ OBZIRA koliko religiozni bili, jer imati toliku djecu u tako nehumanim uvjetima je gore nego ne imati ih. nek ih daju na posvojenje. ma u stvari, nek ih ne rađaju i točka! (chewbakkka 28.02.2006. 10:48)

Slažem se, najlakše je rađati djecu i kukati kako se nema. Dosta mi je takvih, a svako malo izmili još poneki slučaj. A ova nepotpisana iznad nek si nađe jebača, ovakva frustrirana, pa nije medicinska služba socijalni rad, nešto si je u glavi pobrkala. (ratnik 28.02.2006. 10:53)

@panonski mornaru: meni ne treba "jebač", imam čovjeka koji me voli, a tebi od srca želim da ti ne zatreba pomoć medicinske službe čiji je reprezentant gospođica iz Rijeke i svijeta. ( 28.02.2006. 11:46)

sve si to što si napisala da jesi. nedostaje ti osnovne ljudskosti. (drugo ja od V. 28.02.2006. 11:55)

Fali nam one lijepe- zlatne sredine. Krajnosti u ovoj problematici nisu rješenje. Npr. ako imam 20-ak godina staža znači da sam ponešto i izdvojila u državnu kasu i ako je moje dijete invalid kojem treba npr. hodalica specijalne izrade koja košta između 4 do 6 tisuća kuna, a od države dobijem 480,90 kn, da li mogu misliti da ta država jest za moj problem socijalna? I smijem li od svoje plaće kupiti makar jedan komplet garderobe kad izađem u javnost da sam makar sebi lijepa i da se mogu osjećati sigurnija u sebe zbog toga. Hvala Bogu, moja djeca nisu invalidi, ali poznajem jako puno majki koje su heroji u borbi za svoja prava i ne traže kruha preko pogače. Rade neopisivo puno i posvećuju se svojoj djeci, ta su djeca sretna. Lijepo se i skladno oblače. Ja se ponekad pitam, od kuda crpe snagu i kada sve stignu? I tvrdim da ne bi trebala sama nadoplaćivati tu razliku koštanja potrebnog pomagala, već bi trebala zatražiti svoja prava od države jer je ona toj državi zaista radeći, davala godinama. A kad vidim obitelji s puno djece, gdje roditelji ne privređuju, a djeca se rađaju jedno za drugim, prva reakcija mi obično bude bijes zbog bolesne sebičnosti takvih ljudi, ali tko sam ja da sudim toj ženi? Takvih će uvijek biti i treba pomoći i toj djeci, jer djeca nisu kriva i ne možemo djecu osuditi i uskratiti im pomoć. Meni je zbog njih drago da su dobili one krevetiće, mada to ništa ne rješava trajno. A Latinica... Ne kontemplirajmo uzaludno o Latinovim kvalitetama, da nema te emisije, ipak ne bi širi auditorij imao prilike čuti za neke probleme i priče same za sebe i razmisliti o njima. Pa možda i pomoći, zašto ne? Neka se danas pomogne bar jednom djetetu zbog te emisije, nešto je postignuto, jedno će dijete biti sretnije, jer će npr. lakše hodati. Ili možda ljepše spavati... Zlatna sredina, ne krajnosti. (zmajka 28.02.2006. 11:59)

Imam neki filing...ovako čitajući Vas doktorice...da nedaj bože Vi imate bolesno (mongoloidno) dijete...da bi ono bilo sakriveno od javnosti u nekoj ustanovi...Vi sigurno nebi "pokazivali" i "vukli" to jadno dijete, za Vas bi to bila veeeelikaaa sramota...Ono se nebi uklopilo u vaš fini stančić, okolinu "finih prijatelj" i blizinu Vama dragog mačka..Hvala bogu, dijece nemate koliko znam.... (anja 28.02.2006. 12:18)

slažem se sa onim što si rekla o latinu, ali izgleda da je to jedna od rijetkosti s kojom se mogu složiti ovdje, svijet nije postao onoga trenutka kada smo mi završili fakultete i počeli dobro zarađivati i plaćati velike doprinose i poreze, postojao je i prije kada su neke blagajnice, smetlari, vozači, zidari ... koji su možda danas ostali bez posla svojim, doprinosima i porezima, iz ionako malih plaća, omogućili tebi, meni i mnogima od nas da svoje potrebe i želje za školovanjem ostvarimo o tuđem, društvenom/državnom, trošku, nažalost neki koji su od društva i države uzeli ono što im je trebalo i kada im je trebalo, sada su strašno ogorčeni što postoje neki drugi ljudi koji imaju neke druge potrebe koje ne mogu sami riješiti pa im nije u redu da takvima država pomaže... i na kraju jedna mala ispravka trgovkinje, policajci, zaštitari kao i velika većina zaposlenih u ovoj državi dohodak ostvaruju od nesamostalnog rada pa tako i doprinos za zdravstveno osiguranje ma koliko zarađivali ne izdvajaju od svoje plaće .... uživaj ...:))) (freestyler 28.02.2006. 12:42)

ostavila sam ti komentar na svom blogu!!!! (i 28.02.2006. 12:47)

freestajler potpis, šta drugo reći. klap klap klap (skalinovski 28.02.2006. 12:58)

@freestyler, BRAVO! ovom bih samo jos dodala kako je ocito da nas obrazovanje ( i to u humanom pozivu) ne cini boljim ljudima. primjecivati kako majka autisticnog djeteta ima nalakirane nokte nije nego odraz duboko usadjenog primitivizma. da li bi imali vise sazaljenja ako bi bila musava, izgrizenih noktiju i razgazenih cipela? i jos jedno pitanje: da bi ta zena mogla ici raditi netko mora cuvati to dijete. napisi mi adresu vrtica, doma, bilo koga ili cega koji ce adekvatno brinuti o tom djetetu. Ono sto Hrvatskoj treba je, ne samo bolji i pravedniji socijalni program, vec i drugaciji nacin misljenja. civiliziraniji. (studena°°° 28.02.2006. 13:34)

oštra sam, kao i ti.. uostalom, vjerujem u glavnu tezu : samo rad donest će ti novaca i samo radom i trudom možeš živjeti.. ljudi koji u teškim situacijama uopće žele doći na TV su baš oni pogrešni..tek kroz tvoj tekst vidjela sam "hijerarhiju problema".. al još uvijek ne znam kako ju okrenuti na pozitivu.. (Jani29 28.02.2006. 13:50)

H studena.. sigurna sam da se svi, pa i oni koji nisu bogati, žele srediti za TV..ali ipak to iskrivljuje sliku njihovog siromaštva..ja radim i znam da nemam za manikuru (Jani29 28.02.2006. 13:53)

takve teme ne mogu bez patetike, ali je dobro pokazano ušljivo stanje konkretno u radu Centara socojalne skrbi, baš u Hrvatskom zagorju , gdje oni tako loše rade za ljude, avezano uz obiteljsko nasilje, pa će ova emisija malo pomaknuti stvari (zagorje 28.02.2006. 14:06)

gospodo...u AFRICI svake minute umire jedno dijete....što ste napravili veliki humanitarci na tom polju???????Riba smrdi od glave kod nas a ne od repa! Dio te naše glave je i naša doktorica,a slučajno sam nabacao na blog tišina.hr ,pa da vidite tu bolnicu gdje ona radi,to je konjušnica,bez uvrede prema poljoprivredi,zašto nije ušminkana?ružno je što ću reći,ali moram...ako nas ovakvi liječe s takvim životnim stavovima dobro smo i živi...ima Boga ,pa takvima nije dopustio da imaju djecu (užas je moja furka 28.02.2006. 14:15)

glupačo,nemaš pojma gdje živiš.vjerovatno nikad u životu nisi bila gladna. (marcello 28.02.2006. 14:55)

kakav rad,kakav posao,tko želi raditi,a tko ne želi?10% degenerika koji su lijeni i glupi ne želi raditi,ostali ne mogu pristati na ropstvo! kupi si naočale.nema gore i antisocijalnije države od hrvatske,barem u kategoriji onih koje se guze da uđu u europu. (marcello 28.02.2006. 15:10)

tjo, socijala ili ne .. ? u biti da se nalazis s druge strane "ograde" npr. bez skole ili novca, gledala bi sve drugacije - sto bi znacilo - istina je onakva kakvu je zelimo vidjeti. Ne bih te sad nazvao "pokondirenom tikvom" zato sto isto tako nije bilo lako niti zavrsiti fakultet i sve sto uz to ide, besane noci.. al da si ipak s one strane ograde, bi li dosla prljava na TV ? a znas da te gomila ljudi ipak gleda ? , No dobro, sto bi radila da imas upozorenje pred otkaz.. ? dali bi izazivala svoje predpostavljene ? Latin to ima, nije da ga branim , al kad mu za vratom dahcu bijesni psi poput Herbranga i drugih brojaca krvnih zrnaca.. ? da vidim sto bi ti uradila.. malo te boli rame pa si na fizioterapiji itd.. i sve .. OK. Vidish, biti ljecnik znaci da imas titulu, biti covijek znaci da imas srce i razumjevanje, da nisu svi isti kao i ti, s titulom se ne dobija i srce s znanjem ne i razumjevanje.. al ok, svatko je samom sebi odgovoran , zagrli svog macka, skuhaj si nesto fino, razmisli o Veneciji , Umagu ili bilo cemu drugom .. i nadaj se da te ne snadje ona stara poslovica "da bog da imao, pa nemao" jer mozda ces tek onda shvatiti neke stvari ... :) ( 28.02.2006. 15:13)

mene je iziritirala jedna druga stvar, ta prezaposlenost majke s bolesnim djetom, kad mu se stigne posvetiti, ne vjerujem u superžene. o.k. to s krevetićima mi je bez obzira na primitivne roditelje bilo simpa. latin, koliko god providan i loš bio, jedini radi gledljive emisije na HRT, da postoje samo šeparovićke i hloverke značilo bi da smo se definitivno pomirili s kloakom u kojoj živimo... (NF 28.02.2006. 15:41)

Mislim da ti je krivi izvod iz Biblije jer je riječ o ribama. (astro-riba 28.02.2006. 15:49)

Ti se prepotentno ponašaš, kao da si pokupila svu svjetsku pamet. Latinove teme su dokaz smjelosti i rizika, da kaže istinu i po tome mu treba skinuti kapu. Ti želiš da se suprostaviš čovjeku koga Hrvatska posebno cijeni. Psi laju a karavan prolazi. (Kasko 28.02.2006. 15:59)

zasukati rukave je odgovor na bijedu...i učlti i raditi....mada moram priznati da i "moliti" treba znati (lopticaskocica 28.02.2006. 16:00)

Slicno je i na zapadu. Obitelji s generacije na generaciju jednostavno NE RADE, zive od tzv. welfare-a (kod nas - socijalna pomoc). Nis' cudno! Pa jos copor djece, pa copor pasa (jer i na hranu za psa se dobiva neka sica, itd.). Mene nesto drugo "zabrinjava"! Tvoji komentatori mahom postadose "anonimni" i ne vidjeh (po tom pitanju) slicnog bloga. Ne preostaje mi nista drugo nego pocet i sam pisat'! (BB (Bez Bloga) 28.02.2006. 16:01)

Zaboravih dodat BB1 (radi prepoznatljivosti)! (BB (Bez Bloga) 28.02.2006. 16:02)

a sto reci? Zivim u jednoj takvoj socijalnoj drzavi koja zbog svog socijalnog stava i propada. U ekonomskom a i u moralnom smislu. neki dan pitam klinca gdje volontiram sto bi zelio postati kad odraste a on ce meni na to ko iz puske- socijalni slucaj! Ja zgrozeno pitam pa zasto- on kaze, cijeli dan odmaraju i na krjau mjesecno im ostane vise nego da su raidli. I nazalost jest tako. (jja 28.02.2006. 16:24)

listam bibliju i nigdje ne nalazim tekst koji si spomenula, možeš li navesti odakle taj citat? ali, primjećujem da isus kaže - ako imaš dvije haljine, prodaj jednu i daj siromašnima. i teže je devi proći kroz ušicu igle nego bogatome ući u kraljevstvo nebesko... ti se ne slažeš s kršćanskim nazorima i to je u redu, ali zašto se onda pozivaš na bibliju? nema smisla. (zbunj 28.02.2006. 16:39)

Svaka čast znači da postoje i normalni u državi. Pozdrav do čitanja (yozo 28.02.2006. 16:42)

Fakat je uredu to kaj pričaš.To znači da ima još normalnih ljudi u ovoj maloj državi (yozo 28.02.2006. 16:44)

Možda bi bilo dobro da posjetite bolnicu u Gornjoj Bistri. (astro-riba 28.02.2006. 16:49)

@ užas je moja furka koja je to bolnica? (astro-riba 28.02.2006. 16:50)

Pročitala sam tvoj post, pročitala i komentare. Neki su mi jasni, neki manje jasni. Ono što mislim da ti većina zamjera - ili što bi ti ja mogla zamjeriti (uvjetno rečeno zamjeriti - jer kako nekome zamjeriti na njegovom mišljenju) jer što si izjednačila na neki način odgoj djeteta s posebnim potrebama (da ne kažem invalid jer to nije politički korektno, jelte) i onog normalnog (bez posebnih potreba) za koje roditelji rade i odriču se svoje crkavice od 2.000 kuna. Mislim da ljudi koji imaju "posebnu" djecu zaslužuju i posebnu pomoć - bez daljnjega. Druga je stvar što smo nacija kakva jesmo pa mi se čini da takvi ponekad hoće iskoristiti to dijete - a nemojmo biti naivni i misliti da su svi ljudi dobri, jer nisu. Ono što meni osobno smeta je što neki traže i više nego što bi trebali - tako sam gledala na telki jednu obitelj s 8-15 djece (puno, šta ja znam koliko), roditelji nemaju za uzdržavanje (pitam se što su ih onda rađali?), država im je dala novi stan i uredila ga je. Iskreno, po onome što sam vidjela ta djeca žive bolje nego ja. Onda se pitam - pa šta koji vrag moja stara crnči cijeli život... Ali svaka priča ima dvije medalje - ciganki Hanči iz Mjenjačnice (čija mnogobrojna djeca olfo ne prose - a u stvarnosti stoje po zagrebačkim raskršćima) grad je odlučio dati zemlju, a bogati građevinar će izgraditi kuću. Onda otkriješ da joj on gradi kuću u prigradskom naselju, a ovu "top-lokaciju" koju je gradu ustupio će iskoristiti za zgradurinu u dogovoru sa gradskim glavešinama, i onda se pitaš kakva gamad moraju biti da iskorištavaju sirotinju da zarade milijune. Ipak, mislim da nitko od nas koji smo imali sreće ne može znati kako se osjećaju ljudi koji imaju djecu s posebnim potrebama pa ja osobno tome pristupam s dosta velikim poštovanjem i ne bih se baš odvažila na ovakve riječi, ipak vidim da je ova manikura zapela za oko svima - ja toj ženi to ne mogu zamjeriti, ali opet - ja ne idem na manikuru jer nemam novaca za taj luksuz, a i da idem, ako mi dijete treba više sredstava, toga bih se prvo odrekla, tako da te i razumijem. (jazzie 28.02.2006. 17:42)

Čitam ja, čitam, i nastojim se suzdržati. Ali mislim da ipak neću. Da se hvatam svake rečenice pretjerala bih, zadržat ću se samo na ovome: zar bi žena koju jednom u životu pozovu na državnu televiziju trebala zaboraviti na ono malo preostalog ponosa, skrivenog iza briga i odricanja zbog invalidnog djeteta, i pojaviti se u džemperu kojeg je (naravno) sama isplela, rastegnutom i izblijedjelom od 324. pranja? Ne izazivati samilost riječima, nego izgriženim noktima i gumenim niskim cipelama? Bi li jedini način na koji bi mogla dokazati da se svakodnevno odriče na sve mile i nemile načine koje mi ne možemo ni zamisliti, da joj je dijete jedina preokupacija i da za njega život daje, bio taj da se pojavi prljave zamršene kose? Jer naravno, ne dao Bog da ona slučajno koju sekundu potroši na sebe, otkud joj srama da na brzinu namaže usne ružem... za to kažete 'degutantno', draga gospođo. A pritom ne razmišljate bi li se pokoja izjava iz ovog teksta mogla opisati istim pridjevom... (DsK 28.02.2006. 19:10)

Rastužuje spoznaja da smo već toliko svi zajedno redardirani i zbunjeni pa i nečije dobre namjere krivo razumijemo i tumačimo. Stoga preporučujem samo malo više uzajamnog razumijevanja i nema beda, ali to će ići polako... (MARILYN MANSON GIRL 28.02.2006. 20:19)

kbc rijeka,tamo radi naša doktorica (užas je moja furka 28.02.2006. 21:23)

tjo, ako je doktorica iznjela svoje misljenje, ne smatram da je sad treba razapeti, ili objaviti njeno ime ..itd.. gdje radi , njena je stvar ..i ima i pravo na svoje misljenje, al to ne znaci da je sad treba javno lincovati zbog tog,pa zato postujmo pravo na privatnost i anonimnost .. i to je dio razumjevanja koje trazimo od drugih ... kome se ne svidja , ne mora je citati, tko ima misljenje , nek komentira. tko msli da je pametniji , nek napravi svoj blog.. al javni linc nije raumjevanje niti tolerancija ... :) (rapanuit 28.02.2006. 21:42)

Potpuno shvaćam sta si htjela reći i potpuno te podržavam. Sjećam se još one priče sa Knjazovom cigankom koja se u mjenjačnici đorala sa Severinom. Ono teška socijala koja traži pomoć da prehrani djecu a štanca ih ko na traci, Pa zar joj nitko nije mogo objasniti da postoji kontracepcija i da abortus i podvezivanje jajnika nije jedini izbor. Zar si svi tako veliki & zadrti katolici da joj nitko nije mogao otkriti da postoje piluli ili kurton! Znate ona gumica koju možeš kupiti na svakom kiosku ili dućanu. Ne djeco draga to nije višekratna žvaka- to je kontracepcijsko sredstvo. Tako da ne shvaćam ono koji su bez para pa štancanju tonu djece. Tuđman je možda obećao, ali je umro, a obećanje ludom..radovanje. Tako da mi nimalo nije žao onih koji sjede doma i čekaju da stvari padnu s neba i štancaju deričćad koja će biti gladna , prljava i neobrazovana. Meni je žao onih ljudi koji su na poslu cijele dane, daleko od svojih obitelji, a na kraju mjeseca ne dobe svoju lovu ili rade za crkavicu dok seronje u saboru i razni nazovi-sebe menađeri kupuju skupe aute i jahte na račun njihove krvi i rada. Takva mi se Hrvatska gadi! I ne Hrvatska nije socijalna država, jer nema zlatne sredine. Ljudi koji su gradili ovu zemlju i ljudi koji su i ginuli za nju , danas su socijalni slučajevi samo zato da bi pojedinci legalno uživali u obilju.danas dajete dio svoje teško stečene plače u zdrastco da sutra nemate nikakva prava a ministar tog zdrastva lječi se vani. Hrvatska je banana republika i to zakurac jer čak ni banana nemamo! (SadisticoShy 28.02.2006. 22:03)

uostalom barem 60 % hrvatske populacije socialno je ugroženo time što ne dobijaju plače kako bi trebali ili je nedobijaju uoče ili nemaju ni posao. Dajte ljudima posao i dostojanstvo, biti će manje stresa i manje bolesti. (SadisticoShy 28.02.2006. 22:30)

ma stvarno, dosta mi je više razgovora o toj takozvanoj socijali, jadnicima, nezaposlenima,koji bi za kruh i ubili ako treba a kad im na burzi ponude posao čistačice ili radnika u čistoći onda ga odbacuju s prijezirom, pa oni su gospoda a to nije posao za njih, e pa ako nećeš pošten posao s plaćom od 5000 kn onda nemoj prigovarat da posla nema, reci istinu ja to neću raditi (konzervator 28.02.2006. 22:34)

ha, uletila je jaka snaga hrvatskog bloga, sadisticoshy, koji ovaj put ništa novo rekao, ne bih znao ni ja bilo što reći, da pišem po narudžbi. 75% (danas se bavim statistikom:P) se slažem s njim, no on potpuno shvaća i podržava gospođu, ha,ha, ajmo, iza konzervatora, daljna pisma podrške :P. latin je takav kakav je, al je legenda prema protivnicima latinice, tražit ću objašnjenje od prijatelja koji mi je nedavno rekao da je sadistico nezavisan i najjači hrvatski bloger...:P:P:P (NF 28.02.2006. 23:00)

Pročitala sam tvoj post samo zato jer su ga stavili na naslovnicu bloga. Nadala sam se ... nadala sam se svemu ali ne tomu da si o tako osjetljivoj temi pisala na tako degutantan način. Međutim, to najviše govori o tebi. (Woolf 28.02.2006. 23:06)

A gdje su sad bolesna djeca? Svi ste navalili na socijalu sa hrpom djece. Ipak mislim da je to bila tema "Latinice". (astro-riba 28.02.2006. 23:06)

E Alex,Alex, koja si ti sramota za Rijeku,Hrvatsku,Europu i svijet!Nesto ovako plitko poput tebe.Nesto tako nedoraslo i nezrelo.Nesto tako kvaziobrazovano,a u biti nisi naucila nista. Mozes savrseno krpati sake,mozes biti color-doppler strucnjakinja,mozes se druziti sa satro fancy drustvom koje to u biti nije,mozes misliti stogod mislis o sebi,ali nikad neces biti Osoba,sa velikim pocetnim slovom.Nego obicna imitatorica nekog zeljenog lifestyle-a,a i sam taj lifestyle koji pokusavas dosegnuti je jedna obicna truba,a znas li zasto?Zato sto u samoj tebi ne postoji humani trag dobrote,empatija te zaobilazi jer ti zelis da te zaobide,neke stvari u zivotu nemas jer imas krive kriterije,a neke stvari imas-opet zato jer imas krive kriterije.I sve to nacin tvog zivota srozava na hladno,usamljenicko i lazljivo dno.Tjesis se podrskom ljudi koji su slicni tebi,tjesis se time sto ti u biti ni ne treba necija podrska,mislis da si to ti i da imas pravo biti takva kakva jesi.Naravno da imas pravo,to je nesporno.No ne zaintrigira li te nekad pitanje zasto uz to sve nisi i Osoba?Jer,pokusaj razumjeti,zena u 40-tim godinama bi trebala imati bar toliko razradenu perceptivnost da ima sposobnost situacije koje ju okruzuju sagledavati sa svih strana.Zar jednoobraznost ne smatras niskom?Zar ti nisu plitke osobe koje ne vide dalje od svoje guzice?Zar nije cilj visokog obrazovanja,koje i ja imam uostalom,pa znam o cemu pricam,stvoriti od covjeka licnost koja ce znati koristiti mnogo vise svojih intelektualnih resursa osim tih osnovnih,strucnih znanja kojima ju je obrazovanje priucilo?Sve to je tako tuzno,onako da ti citav jedan dan ili vise njih moze pretvoriti u tamnicu misli,a ti si,oh ti si u to pokusala uplesti neciju srecu...Ne zelim te uvrijediti,ali ovako opcenito uzevsi,retke poput tvojih koji su ispisani,a prazni moze napisati samo osoba koja je i sama prazna...ili bar ispraznjena.(I btw,procitah SVE tvoje postove otkad si pocela pisati blog,u zelji da bar donekle steknem sud o onome o cemu pises i,iako ima i zanimljivih stvari u vezi tebe,ne mogu se oteti dojmu da me stalno pratila jeka neke ispraznosti na tom mom citateljskom putu tvojih redaka).Dovidenja. (Osoba. 28.02.2006. 23:08)

Aj fala Bogu konačno neko sa normalnim pogledom na svit. Riječanko, svaka ti čast, a ono šta mene posebno živcira je ova inflacija PTSP-jevaca koji od države misečno primaju i po 6000kn, pa im je i to malo, pa se stalno žale. Koliko ja znan, drugi svjetski rat je po obujmu bija 10 puta teži nego ovo naše "domovinsko" sranje pa nije bilo ni približno toliko ratnih invalida i slićnih parazita. Neka mi oproste svi branitelji na grubosti, znam da tamo među njima ima ljudi koji su proživili sve i svašta, ali ima i onih drugih. I to previše. (gogo 28.02.2006. 23:08)

Joj sirota doktorica i njena bolnica.Imate svoju sugrađanku Slavicu Ecclestone pa kad već kupuje aparate mogla bi pomoći i na drugi način. (astro-riba 28.02.2006. 23:09)

i sad još saznam da si medicinarka. Kolegice, svaka ti čast, ima još šanse za hrvatsku medicinu dokle god je takvih ko šta smo ti i ja. POST GENERIS HUMANI MEMORIAM... (gogo 28.02.2006. 23:15)

@ NF - nisam shvatio tko to piše po narudžbi i jesam li se ja svojim komentarom dotaknuo Latina li hrvatske stvarnosti. Kako god bilo, meni je latinica, sam Denis i njegovi novinari nekakvo predziđe neovisnosti i zdravog razuma, tako da mi je neopisivo drago da ih i poslije saborskih divljanja Šeksa i ostalog drinking tima i dalje gledamo na telki. Svaka čast ljudima. Odlično rade svoj posao, a to je u domaćem novinarstvu iznimna rijetkost, no da im emisije i zaključci nisu na kraju diskutabilni mislim da ne bi baš bilo neke poante. Cilj je da MI naučimo razmišljati i razlučivati RIGHT & WRONG a ne da nam neka teta Hlo vrišti i nameče svoje stavove….no sad već zalazimo tu du druge vode. A oni gore sa lovom u džepovima ionako neće puno učiniti za one na rubu preživljavanja…sit gladnom ne vjeruje. ...i P.S. ma nisam ti ja najači..naprotiv, ja sam slabašne , atletske građe :P (SadisticoShy 28.02.2006. 23:19)

svak ti čast ako možeš okrenuti glavu od petero dječice krezubih roditelja. nisu svi ni jednako pametni ni jednako sposobni. ne valja se u životu rugati jer nikad ne znaš što te može stići.naravno da ima onih koji zloupotrebljavaju nečiju pomoć , ali ne mislim da se ti valjaju u luksuzu. osobno smatram da je sramota za jednu državu na pragu europe sa toliko malo građana da smo tako siromašni i da se rađanje djece svodi na " tko vam je kriv". logikom feudalnog doba nećemo nikamo stiči.nadam se da se ti nećeš "razmnožiti" u svijetu je dovoljno besćutnosti . (lolina 28.02.2006. 23:33)

Sa nekim tvojim stavovima se slažem iako ne sa svima, pogotovo sa završnim gdje bi netko ,eto ,trebao nositi svoj križ dostojanstveno. Nosiš li ti kakav križ? Jesi li ti prošla nešto od onoga što si vidjela u latinici ili u životu danas oko nas.? Jesi li sigurna da i tebe neće sutra zadesiti bolest, da li i ti možeš ostati bez posla? Život se čovjeku okrene , katkad i u jedan sat, da ne kažem jedan dan. Dobro si rekla. Nešto tako bešćutno nisam dugo pročitala. Kažem još jednom, sa nekim se tvojim stavovima i slažem, ali sa načinom na koji si ih izrazila, nikako.Jasno mi je da kritiziraš neodgovorne roditelje, ali što su tu kriva djeca?Zar i oni trebaju gladovati ili umrijeti jer su se rodili kod takvih roditelja?Iako pretendiraš biti jako objektivna, oprosti ali nisi baš uspjela.Zapravo si me iziritirala. (Mima 28.02.2006. 23:42)

Ej moji blogeri. EEEEJJJJJJJ Da vas podsjetim. Vi a i ja s vama svima krivi smo za ovakvu nastalu Lijepu Našu. Imam neku godinu, a i pamćenje me još nije napustilo pa da se sjetim velikih obećanja o blagostanju u Lijepoj Našoj, o plaćama od dvije i više tisuća DM, o vlasništvu dionica koje nam garantiraju blagostanje, nama i našim unucima. Dočekasmo i to. Bio je rat. Mnogi časni ljudi ostali su bez svega pa i bez života. Ovi zadnji najbolje su prošli. Ne moraju se svaki mjesec prijavljivati na biro za nezaposlene. Ironično, zar ne. Jedna moja prijateljica bi mi rekla: "Opet te uhvatio crni humor Kure!" Pa završio je i rat. Naši sugrađani, suseljani obraniše nam Lijepu Našu. Dođe i tim strahotama kraj. Sloboda je došla. Blagostanje je došlo, ali ne njima. Dok su oni krvarili i smrzavali se na vrletima Velebita i inim bojištima po našoj domovini, odabrani momci, jednaki od jednakijih su se kao lički medvjedi pred zimski san dobro naždrali i potkožili iz njihovih ambara, iz njihovih smočnica. Što nisu mogli pojesti i podijeliti svojim medvjedićima, satrli su svojom bahatošću. Takva nam je svima slika o nastanku socijalne države, zemlje njenih slobodnih,i ravnopravnih i onih ravnopravnijih građana. Čitam kritike i zgražanje nad surovom stvarnosti koja je ne oko nas, nego smo i sami kreatori nje. Budimo pošteni pa jednom priznajmo barem sebi, da li se je netko od nas odvažio i prijavio svog bogom danog poslodavca da mu isplaćuje minimalac, a ispod stola još jedan takvu plaću. Gospodo moja to je početak licemjerstva. Poslije svega čudimo se svemu oko nas. Kod nas je normalno da se nikoga ništa ne pita. Pa se desi da dijete od deset godina ima vilu koje je ono kupilo vrijednu nekoliko miliona EUR-a , ili se sablažnjavamo kako jedna domaćica ima ušteđenih četvrt miliona DM. Moja majka je isto bila domaćica, nije mogla uštediti niti približan iznos, jer smo jeli preslanu hranu. Molio bih nas sve da ne zaboravimo da smo mi svi za ovakvu situaciju krivi, svojim poimanjem demokracije (a ona je po Sokratu ipak teror većine nad manjinom) i guranjem glava u pijesak kao da živimo na farmi nojeva a ne u svojoj zemlji Da završim predavanje o povijesti i moralu nas dičnih moralista i lažno socioosjetljivih političara otaca Lijepe Naše. Svi smo mi vidjeli posljedicu blagostanja Lijepe Naše koje smo sami kreirali. Vrijeme je daodrastemo već jednom i preuzmemo odgovornost za sve učinjeno kao i revne rezultate. Nesuđeni moji bogati i sretni sudržavljani ove moje i Vaše banana zemlje, vrijeme je da progledamo i shvatimo da smo puka sirotinja. Na žalost ne samo u džepu. Neka nas dragi Bog sačuva, ali gledajući i On je dignuo ruke od nas. Jedini izlaz iz svega toga da počnemo falcificirati EUR-e, možda nam svima nama krene. Nigdje na ovom nije zabilježeno da je vuk sit i ovce na broju. Za kraj jedno veliko:BEEEEEEEEEEE Čut će nas netko, ako ne završimo još kao janjci ispod nečije peke. (Kure 28.02.2006. 23:59)

sadistico ti se slažeš sa doktoricom da je degutantno što se majka djeteta s invaliditetom pojavila na tv s manikiranim rukama? i da se, kad imaš bolesno dijete trebaš samozatajno povući u svoja četiri zida i ne opterećivati druge sa takvom intimom? ( 01.03.2006. 00:04)

ne , u tome se ne slazem. Mislim da svaka moajka mora napraviti sve sto misli da je najbolje za svoje dijete, pa nisam gledo amikiring nego dobrobit djeteta. Mozda se zena bas tada prvi puta manikirala da se predstavi u boljem svijetlu i bolje pomogne svome djetetu. U takvom društvu živimo. I dokle god nije trebala napumpati sise da ju promjete i pomognu, jos smo ok... ne mogu suditi o pozadini koju ne poznajem. (SadisticoShy 01.03.2006. 00:28)

grrr, mrzim pisati na brzinu, fulam pola tipki na tastaturi (SadisticoShy 01.03.2006. 00:57)

Znaš što - što sam starija, to sam netolerantnija prema svakom obliku žicanja. Država, odnosno državni aparat trebao bi zakonski odrediti kome je sve potrebna pomoć i biti zaista velikodušan prema svima kojima pomoć TREBA. Međutim, kad na telki vidim jadne siromahe koji se žale na nedostatak love, a sve to pričaju u vlastitoj kuhinji, za stolom na kojem je pepeljara, a u ruci cigareta, sva moja socijalna osjetljivost trenutno isparava u vidu ranojutarnje magle pod naletom ljetnog sunca. Mislim, prosječni pušač godišnje pukne u vjetar otprilike dobar dvotjedni last-minute aranžman u jednoj od divnih mediteranskih destinacija. I sad se pitam - da na telku dođe netko tko se upravo vratio s godišnjeg iz Egipta i traži lovu jer nema što za jesti, kako bi ljudi reagirali? Polovica bi se smijala, a polovica zgražala. S druge sam strane jako osjetljiva na DJECU kojoj je potrebna pomoć - samo, kako kontrolirati roditelje i njihove izdatke, kako znati da je pomoć zaista došla do onih kojima je potrebna? (kulerica 01.03.2006. 01:01)

@ svima "dragim" komentatorima, napose pljuvačima - kao što sam i očekivala, velika većina vas je pokazala zavidni nivo gluposti i ćoravosti u smislu od-šume-ne-vidi-drvo! Da li namjerno ili slučajno - svi su se uhvatili "manikiranih noktića" i izvukli ih iz konteksta rečenice čiji je smisao vrlo jednostavan : U ovoj banana državici, punoj siromaštva i sirotinje, gdje svega 40% ljudi redovito kupuje dezodorans, a da o ostalome ni ne govorimo....pojaviti se takav...i nešto tražiti (što u biti iz svojih plaća izdvaja baš ta i takva sirotinja) je u najmanju ruku degutantno. Naime, postoji nešto što se zove psihologija javnog nastupa i koju uvelike koriste javne osobe,u svijetu ali i kod nas, koje imaju savjetnike koji im itekako vode računa o svakom komadu odjeće i nakita i efektu koji on izaziva. Na isti način, osoba koja traži posao, a pojavi se s takvim stylingom na razgovoru za posao kao spominjana gospođa, može dobiti posao eventualno na hotlineu ili u sex shopu No, meni je jasno da velika većina "hrabrih " anonimnih pljuvača nije dorasla mojoj retorici a ni mojoj inteligenciji. No, gluposti pojedinih wannabe-blogera-anonimaca ću posvetiti uskoro cijeli jedan post - toliko ima ovdje materijalaaaaa.... Inače, svatko iole načitaniji zna da kada država nema novaca nema ni onoga što novac kupuje, a to su na prvom mjestu socijala i zdravstvo. A mi smo siromašna država, koliko god nekima to bilo teško priznati. I još nešto za kraj - baš ste tukci, to što mene nazivate "doktorom kojem ne biste nikada išli, osobom koja sigurno ne zna raditi svoj posao, kojoj se ne biste nikada povjerili, jer je nehumana, plitka i kvaziobrazovana"...i još dosta toga - samo pokazuje nivo vaše nemoći i priznavanje vlastite inferiornosti jer niste u stanju na civiliziran način polemizirati i braniti svoje stavove, već udarate ispod pojasa i idete na osobno vrijeđanje. Uživajte, les miserables! :)))) (Riječanka 01.03.2006. 01:02)

S dijelom se slažem,a s dijelom ne.Mnogi ljudi si ne mogu pomoci sami i potrebne su ovakve emisije da im se pomogne.Nemaju svi jednaku inteligenciju,snalažljivost,mn ogi su nesposobni riješiti problem u kojem se nadju,ali ima ljudi koji im s malo muke mogu puno pomoci.U Zagrebu svaki dan,jedan invalid bez noge prosi.Nema puno izbora,tko ce njega zaposliti,kad ni zdravi nemaju posla,drzava slabo pomaze takvima,pa prezivljava od prošnje.Žalosno je što mnogi ljudi prolaze kraj njega kao da ga ne vide,a ništa im se ne bi lošega dogodilo da mu dadu bar kunu.Njemu kuna život znaci,a bogatima kuna ne predstavlja gotovo ništa.Roditelji koji imaju puno djece su potrebi našoj državi,jer imamo premalo djece i svako dijete je dobrodošlo.Puno je žalosnije što bogati imaju tako malo djece,a imaju dovoljno sredstava. (Hrvoje 01.03.2006. 01:09)

ja se pitam na kakvom ja to blogu objavljujem, ako na njemu ovakav post zaslužuje prostor na naslovnici? (papalagi 01.03.2006. 01:19)

demokratskom ? (SadisticoShy 01.03.2006. 01:53)

Bez brige, nema me više na naslovnici...očito nisam politically correct :LOLOL (Riječanka 01.03.2006. 01:57)

@Papalagi - btw.možda bi na naslovnicu došla da na tvom blogu UOPĆE NEŠTO PIŠEŠ, heheheheh :))))) (Riječanka 01.03.2006. 02:00)

Daj Riječanka ne blebeči izbrisana si sa naslovnice zbog komentara koji se nisu svidjeli Dariusu. (astro-riba 01.03.2006. 03:05)

Patetički huškački Latin, po riječima Riječanke - poltrona centara političke moći vodi jedinu emisiju koja govori istinu o stanju u Hrvatskoj. Ta doktorica radi uskih i sebičnih interesa suprostavlja se Latinici i time stručnjacima i znanstvenicima koji misle svojom glavom i kojima Novi list. medijska ispostava SDP-a ne omogućava iznošenje istine. To je i Mesić potvrdio. (Aldo 01.03.2006. 07:39)

u nedjelju 26/02/2006 napisao sam i popra (jahač oluje 01.03.2006. 07:49)

cenzura,u nedjelju 26/02/2006 napisao sam post i popratio ga slikom koji će mojoj sugrađanki,a i mnogima dati odgovore koji se lome na ovom postu...MOLIM PROČITAJTE (jahač oluje 01.03.2006. 07:51)

hm , i ti si anonimna zar ne ? tj cuvas svoju anonimnost koliko mozes, to je tvoje pravo , a zasto bi ga onda oduzela drugima ? Tvoja kritika siromasne drzave: Mi nismo siromasna drzava i novca ima, al smo mi u jednoj nesredjenoj drzavi u vise pogleda, a zasto, jednostavan razlog, je jednostavan, oni koji su na vlasti , njima nije u interesu da je drzava sredjena, jer cvrsta pravila igre ( zakoni ) bi njih omogucili da izvlace novac za svoju korist, zato smo ne siromasna nego nesredjena drzava, - pogledaj malo kako se tesko donose zakoni u saboru, jer ih ne zele donjeti , i samo pod velikim pritiskom javnosti , se onda nesto donese, pranje savijesti, Sjecam se samo velike pobjede oko Vrecica .. i logo na njima ili ne. Zdravstvo. hajde.. pogledaj malo kako se tamo razbacuje novac i na koliko nacina, koji ljekovi se preporucaju i koji izbacuju, - koji loby je sad najjaci , kako se ljecnici prisiljavaju i maltretiraju od strane hzzo ? i ima puno toga isto tako a psihologija javnog nastupa, Zena je trazila samo ono sto joj po zakonu pripada, ne vise, nije ubacila niti broj ziro racuna niti bilo sto drugo. Da je dosla bijedno obucena - bilo bi da ide na samilost, da je sakrila djete, ne bi nista vidjeli. ovako jesmo (rapanuit 01.03.2006. 09:27)

samo se ti draga valjaj u smrdljivoj žabokrečini vlastite samodovoljnosti, svoje tekstiće i odgovore "dragim" komentatorima čitaj si sama, tu su da tebe uvjere kako tvoj život možda ipak ima smisla (BB) ( 01.03.2006. 09:30)

riječanko, tko nas to to bre zavadi?! tučeš iz svih oružja po "anonimcima", obraćaš se "jadnom" puku na francuskom (jadnici!!!) pri čemu znaš da jedva 6% mladih hrvata uči taj jezik. govoriš o udarcima ispod pojasa, netoleranciji, a tvoj šporki jezik izbacuje grube riči; glupani,ćoravci,pljuvači, inferiorni, nedovoljno inteligentni, nemoćnici...i još imaš hrabrosti poručiti kako "mi" osobno vrijeđamo, da ne znamo "civilizirano polemizirati", da smo bez argumenata...tvoji "argumenti" su najjači, jednako kao onoga koji je zauzeo napoleonsku pozu s tim što mu je ruka u šlicu hlaća i koji uz to poručuje:najjači je onaj koji ima najjači argument u ruci... klub "pametnih"žena poput; la, ny, jezzi, dobio je još jednu " ženu svijeta iz rijeke"... aferim, riječanko! (likma 01.03.2006. 10:14)

kad smo već kod vrijeđanja: za onu posudu s fritulama (vidi niže) moj muž je bio uvjeren da se radi o iskorištenoj posudi za veliku nuždu one mačketine. Jedva sam ga uvjerila da su to fine, mirisne fritulice! ( 01.03.2006. 10:36)

A možda ti i nisi "doktorica", možda si samo jedna isfrustrirana žena koja nije završila fax a ima neke veze sa strukom medicine. Od kuda jednoj "doktorici" ovakve riči ??? Jako, jako upitan je tvoj intelekt...ali na svu sreću svih nas nadam se da je takvih malo "doktora". (sonustraneučke 01.03.2006. 12:00)

Alex,ti govoris o nemoci tvojih komentatora?A slusaj sad ovo.Jesi li ti mocna kad jedino znas o onim ljudima iz Latinice pisati na svom blogicu?Pomazes li im time?Mislis da je tvoje laprdanje ovdje mocno?Ako vec ne smatras da osobama iz konkretno ove Latinice ne treba pomoc,pomazes li mozda nekim drugima,koji imaju mozda jos vece i teze probleme?Jer,znas,postoje siromasni ljudi koji zaista nisu krivi za svoj polozaj,a to su oni koji nisu imali prilike za adekvatno skolovanje.To su oni koji mozda i traze posao ali ga NE MOGU naci, velikim dijelom i zbog predrasuda potencijalnih poslodavaca (npr Romi-ljudi ih smatraju lopovima i neradnicima i sumnjam da bi im mnogo poslodavaca dalo priliku da se uopce dokazu).To su ljudi koji mozda i ne radaju mnogobrojno potomstvo,ali unatoc tome i dalje nemaju za osnovne egzistencijalne potrebe.A to su i pogotovo oni kojima se desila tragedija bolesti u obitelji i time citavu tu obitelj paralizirala i financijski iscrpila.Jesi li ikad takvima pomogla da im bude bolje?Jesi li im osobno pomogla naci posao da mogu zaraditi vlastiti kruh?Jesi li ikad pomislila da ces umjesto jednog popodneva na kavici na Korzu probati pronaci posao nekom siromahu koji ga sam jednostavno ne uspijeva naci zbog ovih ili onih razloga?Imas li uopce medu svojim bliskim osobama neku zaista siromasnu osobu koja jedva prezivljava?Nemas i nisi nista od navedenog ucinila da bi nekome pomogla u tom smislu.Zato molim ne govori drugima o njihovoj nemoci jer ti si prva nemocna samim time sto nisi nista ucinila nego samo pisala o tudoj nesreci na svom blogu!Kako te nije sramota. I jos nesto:kada netko napise negativan i kontraran komentar na tvom blogu,cesto napadas komentatore koji nemaju vlastiti blog.E pa,kao prvo,ti dobrovoljno svoj blog iliti osobni dnevnik objavljujes javno i to pokazuje tvoju zelju da ga procita svatko tko naleti na link tvog bloga.Zasto ne uzmes neku lijepu tvrdokoricnu biljeznicu,pa u nju ne upisujes svoje misli i svoj zivot, u udobnosti svog kreveta ili fotelje?Zasto imas potrebu zgrcena na sanku za laptopom pisati sve to u elektronskom obliku,da bi poslije to objavila na netu?Kakogod,objavila si sve ovo SVOJOM VOLJOM i svatko ima pravo komentirati i napisati ti stogod pozeli.A drugo,ja pisem svoj dnevnik u nelektronskom obliku,ne zelim ga javno objaviti,ne zelim bas svakoga pustati u svoju intimu,niti sam toliko pretenciozna da bih mislila da bi moje misli zanimale siru javnost,pa zato sve to ni ne objavljujem javno.Za razliku od tebe.I isto tako ja imam pravo nemati svoj blog,imam pravo u vlastitoj privatnosti cuvati vlastiti dnevnik i ti me nemas sta prozivati zbog moje bezblogaske anonimnosti samo zato jer komentirah tvoj tekst.To upamti.Tako da ti to i nije neki argument. Zao mi je jedino sto si samo jedna od mnogih koji unatoc zivotnom iskustvu,obrazovanju i godinama nisu naucili da svaka medalja ima 2 strane i da bi se prije konacnog suda o necemu trebalo problem sagledati sa svih strana,a ne samo sa svog,homogenog gledista. I,jos samo nesto.Molim te lijepo,ako si i sama rekla da smo siromasna zemlja,sto i jesmo,kako takva zemlja pobogu moze biti 'i previse socijalna'???Siromasni smo radi nesposobnih i nestrucnih politicara-lopova,to je prvo,ali kojigod razlog siromastvu bio,kako takva siromasna drzava moze biti socijalna po tebi???Pa nema dovoljno novca ni za radno stanovnistvo,ni za umirovljenike,ni za neradno stanovnistvo,ni za razvoj,ni poticaje,ni zdravstvo,ni socijalnu skrb,za nista nema dovoljno novca.Samim time ni za socijalne slucajeve-sto kaze da nismo ni blizu socijalne drzave jer socijalna drzava moze biti prvenstveno ona koja opcenito ima novca da bi tu svoju socijalnu osjetljivost i opravdala.O cemu mi tu uopce pricamo??? Dakle,nemocna si i nisi Osoba,Alex.Uzivaj i pripremaj za sankom novi post o tvojim 'dragim' komentatorima,ocito imas mnogo vremena.I smatraj ovaj komentar dragocjenim jer ja nemam toliko vremena kao ti,a ipak te ugurah u svoj dan i uputih ti 2 izdasna komentara.Pa pa! (Osoba. 01.03.2006. 12:11)

procitala sam najprije gornji post, a sada i ovaj. iskreno, stara moja, ja mislim da su ovi koji 'te poznaju' klinicki slucajevi. ne kuzim ja koliko moras biti sitne duse da pocnes pisati komentare jedino iz zlobe. samo da napakostis nekome. i uzivas negdje u toj sitnoj dusi ako nekog pogodis. gade mi se takvi ljudi. s tobom se, naravno, slazem. ne slazem se sto im se das isprovocirati, ali pamtim nekako i taj feeling ;). jednostavno idu na zivce. pozelis im ukazati koliko grijese. a oni nista ne razumiju. razvukli su ti oba posta od rijeci do rijeci. nisu normalni... ljudi, daj si nadjite zivot, koji kurac imate razmisljati o nekome tko uopce nije dio vaseg zivota niti s njime ima ikakve veze. meni je to gubljenje vremena. no, neki od vas imate dovoljno da bi proanalizirali njen intelekt, naobrazbu, nacin izrazavanja, zivotni stil i polozaj na listi... pa, jebote, rijecanko, naravno da ih ne mozes razumjeti. a sad bi se mogla prestati i truditi. ne isplati se niti ima smisla. mene si odusevila. uzivaj! :* (amy damon 02.03.2006. 01:35)

Kako samo tako mozes razmišljati? Jesi li sigurna da se tebi ne moze dogoditi da imas mongloidno dijete? I ti se vise nikad ne bi sredila niti nasminkala... Toj majci je dovoljno sto se nosi sa sviim tim, je li trebala doci kao prosjak ne bi li izmamila tvoje sazaljenje... I ko ti je dao pravo da sudis, ako im ne mozes pomoci..u redu... okreni glavu i to je to, ali kako se ne bojis Boga, kad vec spominjes bibliju...nikad ne znas hoce li se to i tebi desiti... (mladamama1979 02.03.2006. 09:38)

Jesam li jedina koja je stekla dojam da Rijecanka nema nista protiv pomoci, ali namjenjene onima kojima je ista ZAISTA vrlo potrebna... (jja 03.03.2006. 18:58)


- 14:51 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>