hit counter Pocinje... - Javljanje iz Teherana - Blog.hr

Javljanje iz Teherana

< lipanj, 2004  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga 
putovanja u cudne i rijetko vidjene krajeve, radi posla, a manje zbog love

Kutak za trenutak 
Najdraza Rijeko

Iz tvoje sam kolijevke Rijeko
otplovio negdje daleko,
al uvijek si bio i ostao grade
čežnja u srcu mom...
... ja sam u tvojoj
ti u mojoj duši
Rijeko jer moj si dom !

Najdraža Rijeko otvori njedra
vraćam se tebi primi mi jedra
voljeni grade za tebe dišem
najljepšu pjesmu srcem ti pišem !

Najdraža Rijeko pružam ti ruku
spustit ću sidro u tvoju luku
voljeni grade otvori vrata
da pogledam Kvarner sa vrha Trsata !

Mladost je htjela daljine
Luke bez tvoje topline
al uvijek si bio i ostao grade
čežnja u srcu mom...
... ja sam u tvojoj
ti u mojoj duši
Rijeko jer moj si dom !


Slavonac sam time se ponosim

Slavonac sam time se ponosim
davno ime od predaka nosim
Hrvatska je domovina moja
ej slavonko i moja i tvoja.

Domovino u srcu te nosim
domovino s tobom se ponosim
čuvam tvoje livade i staze
ne dam da te tuđe noge gaze.

Ej hrvati tamo u tuđini
vratite se svojoj domovini
vratite se na ognjište svoje
ej hrvati, Hrvatska vas zove

Vase omiljeno odrediste je:
Garesnica
Spisic Bukovica
Barcsz
Sofia
Teheran

View the results
Hosted by WebEnalysis

 Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Internet Monitor
Klik
Zerumozga
Normalnofobia

 Curka
Zbog nje mi je svaki dan ljepsi, a tame vise nema

 12.06.2004., subota

Pocinje...

Danas konacno pocinje europsko prvenstvo, a ja sam tako daleko od svega toga, daleko od atmosfere nogometne ludnice koja trese cijelu Hrvatsku i Europu. Daleko od ozujskog, daleko od Portugala.
Jos sam tjedan dana ovdje, postalo je jebeno vruce.
Samo da sutra pobijedimo Svicarce i Teheran ce slaviti!!!
- 07:44 - Komentari (0) - Isprintaj - #