hit counter Boring... - Javljanje iz Teherana - Blog.hr

Javljanje iz Teherana

< lipanj, 2004  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga 
putovanja u cudne i rijetko vidjene krajeve, radi posla, a manje zbog love

Kutak za trenutak 
Najdraza Rijeko

Iz tvoje sam kolijevke Rijeko
otplovio negdje daleko,
al uvijek si bio i ostao grade
čežnja u srcu mom...
... ja sam u tvojoj
ti u mojoj duši
Rijeko jer moj si dom !

Najdraža Rijeko otvori njedra
vraćam se tebi primi mi jedra
voljeni grade za tebe dišem
najljepšu pjesmu srcem ti pišem !

Najdraža Rijeko pružam ti ruku
spustit ću sidro u tvoju luku
voljeni grade otvori vrata
da pogledam Kvarner sa vrha Trsata !

Mladost je htjela daljine
Luke bez tvoje topline
al uvijek si bio i ostao grade
čežnja u srcu mom...
... ja sam u tvojoj
ti u mojoj duši
Rijeko jer moj si dom !


Slavonac sam time se ponosim

Slavonac sam time se ponosim
davno ime od predaka nosim
Hrvatska je domovina moja
ej slavonko i moja i tvoja.

Domovino u srcu te nosim
domovino s tobom se ponosim
čuvam tvoje livade i staze
ne dam da te tuđe noge gaze.

Ej hrvati tamo u tuđini
vratite se svojoj domovini
vratite se na ognjište svoje
ej hrvati, Hrvatska vas zove

Vase omiljeno odrediste je:
Garesnica
Spisic Bukovica
Barcsz
Sofia
Teheran

View the results
Hosted by WebEnalysis

 Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Internet Monitor
Klik
Zerumozga
Normalnofobia

 Curka
Zbog nje mi je svaki dan ljepsi, a tame vise nema

 09.06.2004., srijeda

Boring...

Ja bih tako rado pisao o nekakvom zanimljivom zivotu u Teheranu ali toga nema, dosadno je za popizdit, ne mozes nigdje izac, svi te gledaju ko' da si Klingonac, totalna pushiona. Jedino sto mi pruza zabavu je tenis i posao, ostale zabave nema, vec mi je pun kurac i tih kebapa sa teletinom i piletinom. Na njihovoj televiziji je program pucaj mi u glavu, tip sjedi u studiju i 24h prica bez prestanka. Po ulici se ne mozes normalno kretati jer je jebena guzva, non stop trube s autima kao da nikad sirenu nisu vidjeli, mozes poginut od naleta isfrustriranih zena u autima jer pjesaci nemaju apsolutno nikakvu prednost, jos kad vide da si stranac stiscu gas.
Inace ovdje se svi problemi rjesavaju zabranama, to je lijek za sve, ako ti nesto smeta samo zabrani i prva liga, totalni debilizam.
Tako su zabranjeni motori veci od 180 ccm iz razloga da se nebi pojavljivale bande na brzim motorima, :)))))), pa mislim, odakle takva idiotska ideja???!!!
- 06:20 - Komentari (0) - Isprintaj - #