< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv






Opis bloga

Samo RHCP

By The Way.mp3

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr
LuKa(brat)
IVa
DAvid







Get this widget | Track details | eSnips Social DNA

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us




NOVI POST...

Hello!waveLjudi, uživajte još u zimi dok možete.Jer će brzo škola.headbangDok sam se sjetila škole sjetila sam se i ovoga:U prvom razredu sam zaspala u školi.Kako sam stavila ruku ispred bilježnice prijateljica je mislila da nedam drugima da prepisuju (spavala sam).Učiteljica je rekla:Lucija!Ja sam nastavila spavat.Onda vikne:LUCIJA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Au pukli su mi bubnjići od tog.roflA, dobro evo popis mojih good frendova.

Eszter-sve najbolje smijeh

Silvijo-LUĐAK nut

Luka-brat burninmad

Lucija i Ana-dvije nemoguće blizanke blabla nut

Nina-zauvijek good susjedi party

Ana-marija 1-LUDA zujo

Ana marija 2- OK wink

Martin-brbljav blabla

Dorotea-GOOD smijeh

I ispo mi je zub pa izgledam ko krezuba baba.zubobye.mah