< lipanj, 2007  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

KK PLOČE i RHCP rule

evo prominija sam ime da bolje zvuči ipak sam košarkaš i rocker...

O meni sad:

ime: ivo
prezime:vukojević
datum rođenja: 17.12.1992. u makarskoj (strijelac)
klub: KK Ploče
glazba: rock(najviše RHCP i Hladno pivo, pa soad i rage)
pozdravljam sve....
e-mail: rhcpnash13@net.hr
muhahahhahahaha

a ovo je moja slika

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Linkovi

KK Ploče
15PM
didly
krle-->hajdukovac he he
kanda14
izabela i rinea
veliki drug gitarist-karaula-glazy(ja mu da taj nadimak)
mali gitarist
prave budaletine
joze-->drveničanin
bucko
matić the naj street skater
soče

evo malo muzike
















četvrtak, 21.06.2007.

Kraj škole weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

thumbupNapokon je završila ova jebeno glupa osnovna škola...Danas je moja generacija provela nezaboravan dan. Bili smo na ušću i bilo je izvanredno.Ali i to donosi nesreću pa san tako crven u licu ko dulajka kad se naljuti...totalno san izgorija.Igrali smo picigina,love i još puno toga...
Sada se samo treba upisat u srednju i sve će bit ok.

Evo jedne pisme za kraj



i jedan tekst za meni jednu jako dragu nastavnicu(pogledajte refren)



Precvrsto ga držiš za ruku
Gledaš ga pretjerano zaljubljeno
Kada vas zajedno sretnem onako odvratno sretne
U šopingu nedjeljom

Zar si zaboravila vec
Il' si mu zaboravila rec'
Da te on ne pali od prvog dana
I da ste zajedno samo da ne ostaneš sama

Nisam ti rekao tad al' cu ti reci sad
Jebem i tebe i tvoj biološki sat


Reci mi da li si to na sniženju
Jer je potražnja bila premala?
Hajde zajebi tu pricu nego ispravi kicmu
Pa taman se i ne prodala

Kad vas vidim to je domaci film
Loši glumci i još gori scenarij
Pa mogu efekti i biti korektni
Ali sumnjam, cisto sumnjam u HAPPY END



wavei tako pozdravljam sve ljudove koji su bili na ušću, kk ploče, ostale koji su mi ostavili komente na prošlom postu.....mah

it is beautiful day-U2

u jeben ti zaboravija san pozdravit buraza i rođaka pa eto i njima pozzzzzzzzzzmahwavemah

i to bi bilo to za ovaj post

aj bok

- 20:26 - Komentari (54) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.