lipanj, 2007  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Lipanj 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

O meni

Ime: Kristina
Prezime: ...
Mjesto stanovanja: Zagreb, Hrvatska
Najdraža glazba: RHCP
Najdraža pjesma:
By the way
Skinite ju s interneta:
By The Way Mp3 Slikice i ostalo...
Malo vas je...malo vas je... al ste složni!
free web counter

free web counter
Koliko je sati?

ImageChef.com - Create custom images
Visual Poetry - ImageChef.com
ImageChef.com - Create custom images

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr



srijeda, 06.06.2007.

Hy ljudi, evo mene opet!!!
Danas smo u školi imali
1.sat- tjelesnithumbup
2.sat-glazbenithumbup
3. i 4.sat-likovnibang
Poslije škole smo Lea i ja išle kod Stele. Ja sam bila zaboravila koji mi je username pa nisam mogla pisat. Kod Stele smo prvo igrale bocu istine, onda Crash team racing, malo smo surfale po internetu, a kasnije smo išli šetati Lexa (Stelinog psa). Dok smo se vraćali ja sam ga trebala voditi za uzicu. Na pola puta do Steline kuće počela je padati kiša namcornamcor. Ja, nespretna kakva jesam zujo, sam pala na prvom zavoju kada me Lex povukao i zaradila sam poveliku ljubičasto-plavo-crvenu šljivu na glavi. Kada smo se vratili bilo je vrijeme za ručak njami. Poslije ručka smo išli na kompjutor. Na vratima je bio obješen koš za košarku. Išla sam zakucati pa sam se poskliznula (neznam ni sama kako) i pala na lego grad koji je bio pored vrataludlud. Ne samo da sam ga strgala, nego sam si i presjekla žile pa mi je krv curila ko luda. To je to za danas!!!
wavemahwavemahwavemah

- 21:32 - I Vi recite nešto (23) - Print ovaj post - Adresa posta


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.