< srpanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (13)
Ožujak 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari oN/oFf

About me:

Ime:R.
Prezime:Imam ga
God:12
In love or not:Yes
Obitelj:Mama,tata,polusestra
Razred:6.b 4ever
Navijam za DINAMO


Na bluetoothu se zovem:Renee 6.b
Na skypeu:Reney12
Broj ICQ:358-699-924
Pišite mi na:reforever@gmail.com (email im je super,možeš prićat,chatat,mail slat i ima jako veliku memoriju (ja imam 1200 poruka spremljeno,mogu i više))

S.H.I.T.

Svakako posjetite:
Dora
Iva
Shitovke
Ana
M.A.R.T.A.
Kiki
Iva (my best friend)


Akon ft Snoop Dogg - I Wanna Fuck You
Uploaded by daftdjoul




Cassie Long Way To Go clip musique
Uploaded by chapi52





Diddy Ft Christina Aguillera - Tell Me
Uploaded by lilmarcus




Bow Wow Ft Ciara - Like You
Uploaded by kessenmei


R.G.O.

made by:~antee~




A-Avion
B-Beta (frendica)
C-
Č-Čokolada
Ć-.....
D-Dar(obožavam ih)
Đ-.......
DŽ-....
E-Ema(frendica)
F-Furanje
G-garaža
H-Hrvatska
I-Iva (frendica)
J-Jan-presladak je
K-Klajčeva(život mi se zgadi kad odem tam)
L-Love
LJ-Ljeto(Novalja,.....)
M-Macho
N-Niki(frendica)
NJ-Njemački (težak i glup)
O-odmor (školski)
P-Praznici
R-R. (to sam ja)
S-Slatko (nemrem bez slatkog)
Š-Šoping
T-Tara(polusestra)
U-.......
V-Willy,tatin pas (nema W,pa sam stavila pod V)
Z-Zadaće (mrzim ih)
Ž-Životinje




RockYou FunNote -



RockYou FunNote -



RockYou FunNote -




četvrtak, 05.07.2007.

NaPoKoN PoSt

Hyyyyyyyyyyy.Ja sam se prije par dana vratila s mora i sad u ponedjeljak ponovno idem.Dugo nisam niš pisala.Prošla sam s 4,još nemogu vjerovati da ću sada biti 7.b,a da će 7.b,biti 8.b.I tako,sad ćekam majstore,da mi slože novi ormar,al se mama i ja još svađamo uz koji će zid ići ormar,jer ona ima neke svoje ideje.U city centru i king krosu su tolke rasprodaje,a i u austriji i sloveniji.Vjerovatno ću otići u H&M,New Yorker i Zaru.Na stolu, pokraj laptopa je papir s imenima i adresama mojih frendica,poslat ću im razglednice,pa zato mi trebaju..............šta vi radite,ako ste u zg.,ostavite mi koj komentar.Pu$$a

Big ki$$,pozz to:Ivi,Petri,Luciji,Beti,Tei,Mirti,Marti,Emi & Niki,Nikolasu......ostalima......

Za Teu:daj si napravi blog,kiss!

|Ne žuri se...imaš...vremena.... 10| Na papir....| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.