Mali oglasnik ‘Slobodne’ u klubu velikih ‘milijunaša’ > Slobodna Dalmacija - Pronađi pratnju

petak , 28.12.2018.










Click here: Mali oglasnik ‘Slobodne’ u klubu velikih ‘milijunaša’ > Slobodna Dalmacija






Doduše, ja sam u Malom oglasniku ostavio toliko oglasa, jer se bavim prodajom rabljenih vozila, da mogu reći kako smatram da sam nagradu i zaslužio, a već me i Vaša kolegica Vera Stipanović poznaje, s obzirom koliko sam puta dolazio. Inače, Mali oglasnik na hrvatskom tržištu uspješno egzistira već osam godina - od 2002. Doduše, ja sam u Malom oglasniku ostavio toliko oglasa, jer se bavim prodajom rabljenih vozila, da mogu reći kako smatram da sam nagradu i zaslužio, a već me i Vaša kolegica Vera Stipanović poznaje, s obzirom koliko sam puta dolazio. Najjači smo, naravno u Dalmaciji, ali se uspješno prodajemo i u cijeloj Hrvatskoj - kazao nam je Ante Ivelić.



Mali oglasnik ‘Slobodne’ u klubu velikih ‘milijunaša’ > Slobodna Dalmacija

Najjači smo, naravno u Dalmaciji, ali se uspješno prodajemo i u cijeloj Hrvatskoj - kazao nam je Ante Ivelić. Doduše, ja sam u Malom oglasniku ostavio toliko oglasa, jer se bavim prodajom rabljenih vozila, da mogu reći kako smatram da sam nagradu i zaslužio, a već me i Vaša kolegica Vera Stipanović poznaje, s obzirom koliko sam puta dolazio. Sretni Markica nije se ni u snu nadao da će baš njegov oglas biti presudan da bi se zaokružila ova brojka, pa je nakon vijesti da je on naš junak dana, pomislio da možda i loto nije dobio. Tom prigodom urednik Malog oglasnika Ante Ivelić svečano je Markici uručio vrijednu nagradu - šestomjesečnu besplatnu pretplatu na naš tjednik.



Mali oglasnik ‘Slobodne’ u klubu velikih ‘milijunaša’ > Slobodna Dalmacija

- Najjači smo, naravno u Dalmaciji, ali se uspješno prodajemo i u cijeloj Hrvatskoj - kazao nam je Ante Ivelić.



Mali oglasnik ‘Slobodne’ u klubu velikih ‘milijunaša’ > Slobodna Dalmacija

0 MB>< 846 :0?8BC;8@>20;0: - %>@>H>. >1@>9 =>G8.  - =0 428=C;0AL : 425@8.



Words at War: The Hide Out / The Road to Serfdom / Wartime Racketeers
Doduše, ja sam u Malom oglasniku ostavio toliko oglasa, jer se bavim prodajom rabljenih vozila, da mogu reći kako smatram da sam nagradu i zaslužio, a već me i Vaša kolegica Vera Stipanović poznaje, s obzirom koliko sam puta dolazio. Iako sam za oglašavanje ostavio dosta novca, moram priznati da sam preko Malog oglasnika kupio zemlju i prodao mnoštvo automobila - priča nam Markica, a to nam govori kako je nagrada otišla u prave ruke. Tom prigodom urednik Malog oglasnika Ante Ivelić svečano je Markici uručio vrijednu nagradu - šestomjesečnu besplatnu pretplatu na naš tjednik. Inače, Mali oglasnik na hrvatskom tržištu uspješno egzistira već osam godina - od 2002. Sretni Markica nije se ni u snu nadao da će baš njegov oglas biti presudan da bi se zaokružila ova brojka, pa je nakon vijesti da je on naš junak dana, pomislio da možda i loto nije dobio. Najjači smo, naravno u Dalmaciji, ali se uspješno prodajemo i u cijeloj Hrvatskoj - kazao nam je Ante Ivelić. Od ove godine izlazimo na velikom formatu i u koloru, što se odlično odrazilo na prodaju.

[Online upoznavanje u bih|Sajt za upoznavanje zagreb|Besplatan chat za upoznavanje]






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.