< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Kao što sam naziv govori tu se ima za vidjet "a ma baš svašta" o meni i mom životu, zgodama, nezgodama, i svim ostalim pi...rijama, koje se ne bi trebale ticati bilo koga osim mene! Ali neka, samo ostavite komentare, a pozdravlja Vas P@ooc!!!!


Za sve koji mi se žele javit evo vam moj MSN: hrvojetramontana@hotmail.com


Blogovi koje čitam:

Ludara
Deki's word chest
Rea Košver
Mia i Tea
Lori
Jan-Ivana
Maja i purgerska kumpanija
Majaaaa
Tea Riććo
baby Vampire
Andreja zubotehničarka smijeh
Linda
Frikushe
Sanja S.
Ana F.
Lana P.
MNK Gorovo thumbup
Sule i Vrkić
Marina P.

....Moji frendovi....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
DARIO- košarkaš...



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
JURAGA- vaterpolist... wanna be bubnjar... roflrofl



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
NICOLAS- jednostavno Nikky... zubo



smokinJAAAA wink

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
(inače, to me je frend nacrtao, ovo su moje sunčane naočale i imam rukavice na rukama jer oni koji me znaju, znaju značenje toga, hehe...)

ponedjeljak, 21.01.2008.

Novi imidž... yep... i taj dan je došao...

Ljudi moji, kucnuo je čas da i ja malo promjenim imidž... Odlučio sam tako jer sam ipak malo ostario, krenuo na fax, više nisam mulac, pa sam htio malo manje nabrijani dizajn i nadimak, nešto neutralnije, i to da nije preumjetnički ili nešto "emo" jer mi je od takvih stvari slabo.... U nedostatku inspiracije i volje stavio sam ovaj dizajn i nazvao blog "U mojoj mreži" ( i neznam razlog ne pojavljivanja naslova u blogu namcor). I promjenio sam sio nadimak u P@ooc tako da se nemojte čuditi ko je to kad vam ostavim komentar... Taj mi je nadimak samo zato da bude u skladu sa dizajnom, isto tako i naslov... čini mi se ok, vama?
I još nešto, adresu bloga neću mjenjati samo zato što mac ljudi ima link do mog bloga, pa mi se ne isplati stavljati i novu adresu, pa ajde, nek ostane... smijeh... to bi bilo to o obavjestima, a u nastavku pogledajte dva filmića koja gledam u zadnje vrijeme.... na oba sam umirao od smijeha, i to sam se smijao zbog istih razloga, nadam se da ćete povezati wink
Pozdrav od P@ooca, hehe mah







mislim da ste prepoznali neke glumce

roflroflroflroflroflroflroflrofl


P.S. Prošao sam prvi ispit... bravo ja wink


Ala boh



| komentari (21) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.