Linkovi
coma0707
zanimljiva razmišljanja
avatari
malo razmišljanja, malo zabave
kolumne
mnogo zabave
nails
umjetnički poučno

Blogovci koje čitam
redpen
politička zvijer
ljevicar
antikapitalist
nova revolucija
kolega revolucionar

Revolucija mladih

15.01.2005., subota

Flash news: JI aziju je pogodio tsunami.

Milijuni gladuju i umiru. Vrijeme je da djelujete:

a)nazovite ovaj broj: 060-DT-i-moj-bankovni-račun (150 kn/min+PDV)
b)ne činite ništa, ipak ste Hrvati

- 19:45 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Revolucija mladih
Revolucija mladih je pokret kojem je glavni cilj promoviranje slobodnog razmišljanja koje je danas u mladih zagađeno kapitalističkim društvom. Moja želja je da svi možemo donositi svoje zaključke i slobodno iznositi naša razmišljanja koja neće ovisiti o kulturološkim, vjerskim i rasnim predrasudama i smjernicama.

Superkmetske kronike
Priče i isječci iz života u kojima komentiram moju zatupljenu okolinu. Riječ superkmet ne odnosi se na zemljoradnike već na ljude koji se ponašaju nelogično, nekulturno i primitivno.

Mentalno retardiranim osobama
Molio bih mentalno retardirane osobe da mi oproste upotrebu njihovih pogrdnih naziva (debil, moron, kreten) za imenovanje ljudi koji su si vlastoručno psihički izveli lobotomiju.

Životinjama
Želio bih zamoliti nesebične životinje (svinje, krave i ostale domaće životinje) koje cijeli život pate u industriji mesa, da bi ih na kraju ubili na mučan način da bismo ih mi mogli jesti, da mi oproste na tome što njihovim imenom imenujem ljude koji snose moj gnjev. Ti ljudi ionako zaslužuju taj naziv u smislu u kojem ga izgovaraju.