Photobucket - Video and Image Hosting

srijeda, 22.11.2006.

Follow your heart..even if it says KILL...HARRY POTTER POST...

jebem ti blog..i hr..i sranje internetsko...i sve što je made in kroejšja kad ne mogu pošten blog napravit...DOBRO

inače...onak..opet sam u nekoj poludepresijskoj fazi..mrzim vas sve i tak to..a ne volim to..al kad..ne mogu drukčije..jebena okolina...


osjeęam se fotogenično u trenutku...šta god to značilo...


inače...vidjela neki dan trailer za Heri Poter 5 film..inače sam jako u tom sranju i volim to i jebat ga sad...

i onak, čini se da ęe fiml bit jebozovannaughty

al nažalost, blizanci neęe....blablano
ošišali su svoju prekrašnu kosicu još prošle godine, tak da..fakara, motherfucker
ak u filmu ne bude scena njihova bježanja iz škole..jao onima koji ęe bit u kinu pored mene...

i evo slikica Dumbledorove armije..rofl iz filma..5.

Photobucket - Video and Image Hosting

zanima me ko je jebozovna kučka skroz lijevo...baš je keksi..nije zacharias smith..možda je michael corner..onaj..Ginnyn konjię..njami
TREBAM NEKOG HERI POTER FANA DA KOPA DUBLJE..ja tražila na par stranica pa nisam našla koje to...

i još sam čitala na nekoj stranici da ęe Jo verovatno koknit herija u 7.knjizi..PRAISE THE LORD. i tak ga ne volim..šonjo...

i tak..dosta o heriju poteru..

mal štrajkamo..ovih dana..spavam ko stoka..i ni to više ne mogu...

pitanje za sve posjetioce ovog bloga:
JESAM JA JEDINA STOKA KOJA GLEDA DR.HOUSEA?

hvala




idem se sad ubijat u mizeriji..haha..ma, idem gledat 4.film..il čitat 5 knjigu..JAO..POČELO JE-.--nnnooooooooooooooooooouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

__________________________________________________

šššššš...čut ęe vas

<< Arhiva >>