Photobucket - Video and Image Hosting

ponedjeljak, 13.11.2006.

REPORT AUS ULM

heiiaaa...

upravo došoh...i mrzim staru jer valjd sutra idem u školu..PASKAburninmad
mamu joj...

UGLAVNOM

moram da rečem da mi je ovaj Ulm bio jedno od najboljih putovanja..prostrani bus, super ekipa, žurki ko u pričiparty...jebenih rumunjamad

i tak...

inače..to je bio sastanak Podunavskih švaba..iz Rumunjske, Mašarske, Srbije i mi..i njemci..i tam smo drkačili po muzeju..radionice..bla..bla...

evo vam slike, ne da mi se pisat baš, slike govore više...

hotewl je bip super..bili budni duuggooo i imali žurke i stolni nogošrofl

kucali na vrata...ogovarali mašarske kučkethumbup

evo vam ih na uz kratke opise...i da...onak..

inače ne stavljam svoje slike..al poštp smo mi u Ulmu više vremena proveli na Wc-u nego igdje drugdje...i bitterend i šipsi kvin i ja...evo vam jedna sljhikica koja je jako lijepa..napravljena by me..haha

dakle..levo ja, desno nina...paska


Photobucket - Video and Image Hosting


ulm..zapravo dunav..lepojeee
Photobucket - Video and Image Hosting


ono...ekipa 031wink
Photobucket - Video and Image Hosting



standardna slika mojih dragih udobnih patikica sa svih putovanja:)

Photobucket - Video and Image Hosting


kata i nina(šipsi kvin)- buduęe zvjezde..i mislav the man u sridi..haha

Photobucket - Video and Image Hosting

ninia frikkkiii kosssaaa
Photobucket - Video and Image Hosting


ovo je nakon svih žurki u tom muzeju na radionicama...dunja...umiresmijeh
Photobucket - Video and Image Hosting



i napomena: KUPLJEN THE BLACK PARADE...VOLIM IH...


nisu to više stari MCR al su jebeno dobri i sve pjesme volim.,.i hidden track je cool i gerard prekrašno pjeva i plakala sam na Cancer....predivna pjesmaaaaaa:)

see ya soon, mučačoskiss

<< Arhiva >>