Poruke za muvanje cure - Pravi datiranje

ponedjeljak , 24.12.2018.

Devojke Upoznavanje










Click here: Poruke za muvanje cure






Kad me tuga slomi nek moja žalost k tebi otplovi, nek ti u srcu ostane i moje biće nek i tvoje postane. Zašto sam baš tebe srela, zašto kad to nisam smela, zašto me zaneo pogled oka tvog, i zašto sada moram da patim zbog tog. Pustite ih da Vam daju parče svoje vedrine i optimizma; upoznajte ih da biste ih zavoleli.



poruke za muvanje cure

Da biste ostvarili kontakt sa nekom od prijavljenih devojaka potrebno je da u SMS poruci vašeg mobilnog telefona ukucate sledeće: HEJ razmak korisničko ime devojke sa kojom želite da se dopisujete razmak i poruku koju želite. Hajde čik ako smeš.



poruke za muvanje cure

WWW Upoznavanje Net - Gitara svira a srce mi place, ja nemam mira i volim te sve jace! Ti idi kod tebe, a ja idem kod mene.



poruke za muvanje cure

Mnogi su loši u flertu. Kao muvanje koriste loše fraze. Zato cure pročitajte ove zanimljive poruke za flert i naučiti kako zadobiti pažnju momka koji vam se sviđa. Poruke za muvanje Zašto uvek mislim na teba kada pokušavam da se skoncentrišem na učenje… grrr, mnogo te mrzim sad! Šta bi radio kada bih ti rekla da imam identičnu sestru bliznakinju? Imala sam problema da zaspim sinoć, trebao si mi ti da me maziš. Da li večeras da obučem kratku suknju ili vrlo kratku? Kada bi do kraja svog života mogao samo jednu stvar da mi radiš u seksualnom smislu, koja bi to stvar bila? Mislim da sam upravo videla tebe ili nekoga ko liči na tebe, da li nosiš zelenu rolku danas? Mislim da ću ostatak svog života da proživim u celibatu, šta ti misliš? Šta hoćeš da večeras obučem? Sanjala sam te noćas, bilo je vrelo! Da li misliš da bi me pobedio u obaranju ruku? Danas nosim brus u boji, pogodi koje je boje? Objasni mi nešto — šta je to toliko velika stvar kad neko ima trojku? Prestani da misliš na mene! Naša arhiva se svakodnevno popunjava lepim porukama za sve prilike. Tu su nove ljubavne poruke, najlepše čestitke za svadbu, poruke za dobro jutro i laku noć, najbolje rođendanske poruke i čestitke. Za razliku od drugih sajtova kod nas se nalaze samo orginalne i unikatne poruke koje ne možete naći ni na jednom drugom sajtu. Kome god zelite slati sms, čestitku, poruku ili neki lep tekst kod nas možete ga pronaći, tu su lepe reči za devojku, momka, brata, sestru, prijatelje, roditelje, djecu i sve ostale. Ako ste izgubili inspiraciju a zelite lepu poruku za krštenje, slavu, 18 rođendan, ili bilo koju priliku na našem sajtu ćete naći sve šta vam je potrebno.



? KAKO NAPALITI CURU ?
Trava je noćas umrla, mesec je izgubio sjaj, usne su tiho pitale: Da li je baš svemu kraj?! Želim da ti se ispuni onaj d eo želja i ostvari onaj d eo snova što će te učiniti SRETNIM! Kad vidiš pticu u visokom letu, ti se seti mene u dalekom svetu. Ako me volis ne pricaj nikom, ako me zelis ne daj me nikom, ako me ljubis ljubi me nezno, ako nijedno od toga nije, vrati mi srce, oprosteno ti je... Pa, pitaj me sad. Kad bih opet srela tebe, ponovo bih sreću srela, jer dečka sličnog tebi više nikad sresti neću!!! Ljubavi zivota mog, volim te vise nego Bog, mislim na tebe danju nocu, uz tebe ne poznam samocu, tebi pripada srce moje... Obećavam da ću ti zbog njega izgledati lepše. Da se ja nisam rodila, neko bi umesto mene bio tu da te voli! Takvu poruku pošaljete na broj 6292.

[Matorke hotline|Slobodne cure bih|Sexy igre]






Oznake: Muvanje, poruke, SMS

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.