a Evo i nas, još smo žive... - The return - Blog.hr
< siječanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentari aha/ne

Kad odlazi netko koga voliš,a minute postaju još kraće,nemoj plakati,iako ti se plače...
Svaki odlazak treba shvatiti,jer ljudi odlaze da bi se mogli vratiti...

nas dvije...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

slike...

Paula

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Gloria

Image Hosted by ImageShack.us


Zorana

Image Hosted by ImageShack.us


Aida

Image Hosted by ImageShack.us


subota, 12.01.2008.

Evo i nas, još smo žive...

Alloooooooo ljudi... pa kako ste vi nama??? evo došle se i mi malo javiti,da vidite da smo još žive,moglo bi se reći da smo se jaaaaakkkkkoooooo uljenile pa nismo pisale više od mjesec dana,,, headbangmislim bolje rečeno moja plavuša se uljenila pa ništa ne piše.... ja ipak radim, svaki dan i kad dođem s posla ako uopće dođem doma nije mi baš do pisanja iskreno....laze

eto nas dvije smo vam jako čudne zadnjih dana da vam iskreno rečem,,,ma ovaj život je totalno lud,nikad ne znaš što te očekiva..... baš čudno,,,zijevsamo neka razočarenja.... ma ne želim vas uopće zamarati našim glupostima,jer da sad počnem mislim da bi ovaj post bio proglašen najvećim ikada, a nas dvije ko nas dvije stalno neka sranja,i kad je jedna sretna druga je u sranjima do grla...... headbangheadbang

ajme ja ne znam kako uvijek uzmem pisati post kad nemam niti malo inspiracije, a kad smislim nešto jako dobro i u glavi već počnem sastavljati onda nema teoretske šanse da me neko natjera na komp. a jbg...

ajme,stvarno više ne mogu..... ajde barem sam se došla javit malo,svima veliki pozdrav i kiss od
Kike & Iris kisskisskiss

- - 23:11 - Komentiraj (7) - Printaj - *

Dizajn napravio:Poison Angel


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.