nedjelja, 16.12.2007.

You're gonna be the one that saves me.

"All of my life,where have you been,I wonder if I ever see you again.."

Stigoh nakon dugo vremena..neznam kako i zasto,ali me uhvatilo nekakvo redovito pisanje postova,pa vam možda sljedeći objavim nakon tjedan dana..no,još uvijek čekam neki val inspiracije da vam ovo što možda i napišem bude kolko tolko zanimljivo..

Pa eto,nemogu se pohvalit da u zadnje vrijeme radim išta korisno..ne treniram ama baš niš što se vidi i po mojoj guzici koja iz dana u dan raste jer se prežderavam samo nezdravom hranom,pogotovo kad me uhvati neka "depra" što je gotovo svaki dan..učim samo kad je stvarno jako hitno,znači,5 minuta prije početka sata,no,ajde,palo je par dobrih ocjena kao što je četvorka iz matiše koju sam stvarno zaslužila,iako je to bio 3 ispravak...nadalje,soba je savršeni prikaz mene i mojeg stanja,pogotovo iznutra..napomenut cu da ju nisam pospremila par tjedana...a moje bilježnice koje listaš samo pokazuju koliko sam zapustila školu i koliko su se stvari promjenile od početka godine,i tu cu napomenut kako sam redovito pisala zadaće i bilježila sva moguća sranja na satu,a sada su tu samo cvjetići,smajlići i pokoja riječ koju uhvatim razmišljajući o čemu bih sljedeće mogla razmišljati..da,fino je meni,fino..

No,moram se pohvalit da mi je protekli tjedan prošao naprosto prebrzo i nebiste vjerovali,bila sam svaki dan nasmješena od uha do uha i svoje emocije sam oslobađala na vrlo pozitivan način te shvatih koliko sam ja čvrsta osoba jer unatoč svim sranjima u mome malom životu,ja i dalje krpam kraj sa krajem i smješim se..a i super mi je to što sam se uhvatila u nekim trenucima kako govorim sama sebi "ma kaj bus se sad sekirala,budi hepi i vidjet ces kako ce sve krenut na bolje!" što se i dogodilo...zaista je bio prekrasan tjedan,a kako je završio?

Tu sad kreće nova tema.. :) naravno,koncert hladnog piva..kartu nabavih još prije mjesec i pol i od tad samo odbrojavam dane do koncerta.. :) naravno,imala sam školu popodne tako da smo morali nagovarat rasku da ona nagovori burdu da nas pusti..joj,kako ja tu ženu nemogu organski podnjet!mislim,ko je ona da nas pita zas mi idemo na hp?pa mislim,ono,duh..ugl,kad smo otišle rekla je da sam ja prva na tapeti za lektiru,uf..judita od marulića,stvarno sam se potrudila da skinem sve sa interneta.. :) ugl,jebeš sad to,koncert..pa,osim što su se meni poderale hlaće i što je padao snjeg a ja sam imala poderane starke i osim što smo kasnile i što nismo mogle nać jebeni bankomat,a k tome smo imali i kartu za prodat bilo je zaista lijepo.. :) još sam uvijek fascinirana tolikim brojem ljudi te jebeno dobrim lajt šouom,a da ne pričam o atmosferi i svirci...naprosto nešto vrijedno pamčenja..i...kupih majcu koja je tako kuuul :) no,taj jebeni koncert ima i posljedice...gušim se od kašlja,a glas mi se tek sad vraća.. :D

Mislim da je to bilo prošli vikend,ali nisam ziher...ugl,bili smo i na urbanu u gorici kod ninačke.. :) eh,i to je bilo jebeno i vrijedno pamčenja..on je zakon i gotovo.

Da,još samo 5 dana i napokon ti dugoočekivani praznici..nezamislivo se veselim jer ravno sa skijanja idemo na plažu,odonosno na Kanarife.. :) jao,jako,jako,jako,jako se veselim jer mi baš nešto takvo sad i treba..

I još samo da kažem da se moj mali bratić napokon rodi i tako je mali da je to nešto presltako,naš mali david..

Image and video hosting by TinyPic

a ovo je njegova prekrasna majka i moja najbolja teta Ines.. <3

I sad stvarno za kraj ću vam kazati da stvarno pod hitno trebam nekog ko će me mazit i pazit jer sam usamljena..molim princa na bijelom konju da uzme smeđeg konja i neka požuri,pobogu..

pozdravljam vas i ljubim sve :)

19:54 - Komentari (4) - Isprintaj

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.