srijeda, 26.04.2006.

dual face human being...

dwoličnost je fascinantna ljudska mana. neke filozoije dwoličnost powezuju sa takozwanim manjkom samopouzdanja. ustwari, ne znam dali su to "filozofije" powezale ili je to jednostawno moja predođba swega :). ali mislim da sam to weć negdje pročitala. kako bilo da bilo. dakle, dwoličnost kao takva može se očitowati u swakodnewnom ponašanju pojedinaca. i makar ljudi koji nisu niti loše osobe niti dwolični sami po sebi, ponekad mogu u swom ponašanju pokaziwati određenu dozu te mane. jer ljude koji swe kažu u facu, sada i odma, wećina smatra nepristojnim ljudima. pa tako i ja. jedno je biti iskren. drugo je biti bezorazan.nije na meni da sudim o drugima, kao da sam sawršena. daleko od toga. samo pišem oswrt na to. da:)
ma ne znam, nekako sam se razočarala sama u sebi owih dana, pa počinjem i druge gledati na drugačiji način. nisam ni razmišljala o takwim stwarima do sada. ali dobro, waljda smo swi takwi. dwolični. neki wiše, neki manje. ali jesmo.
sjedim za kompom weć 4 sata bez ikakwe inspiracije. bez ikakwe želje za dizanjem sa stolice. a moram učit. i moram wan. i moram kosu oprat:). što je baš kuul.

"jebi se" više nije kletwa. kad nekome kažeš "jebi se", ustwari mu želiš bogat seksualni žiwot, a to, ruku na srce, nikome neće teško past:))
zato je bolje reći "apstiniraj". kao što ja to kažem.
probajte to jednom napraviti. reakcije su trenutačne i predwidljiwe.

toliko od mene...za danas.

keep retrooo alive

Image Hosted by ImageShack.us


Edit (30.04.): sutra nawršawam 18. godina i iskreno, nisam sretna zbog toga. wrijeme mi uludo prolazi...samo putujem (mislima, ali ne i tijelom) bez cilja. i bojim se. užasno se bojim...

- 17:59 - Tvoje riječi ( 14 komentara) - Tvoj papir - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.