nedjelja, 20.01.2008.

Helou Diznilend!!!

Ej dragi moji. I tako je prošao i prWi tjedan škole. Nisam dobila ni jednu jedinicu. Ali nemojmo se brinuti, ima još doWoljno Wremena da mi "ona" iz poWijesti da koju trojčicu. A uskoro će i proljetni praznici. Dakle da Wam ispričam sWoju situaciju. Dakle prođu praznici i onda il u subotu il u nedjelju idem u pariz, diznilend s burazom i taticom. partypartysmijehpjevahrvatskaludfinomahwavethumbupsmokingreedyzubocoolnaughty HH. E da dobila sam svoju prWu peticu ovog polugodišta. Iz biologije. Sutra idem na natjecanje iz hrWatskog. Nažalost moramo doć u školu. Ugl, idemo Kiki, Martin, Ingrid (burninmad) Maruša, Hana (koja na sWom blogu nije napisala da ja idem) ALI IDEM!!! I ja. Dkl, Ja sad idem a wama ewo par slikica diznilenda i pariza. Ja tamo idem, sjećate se?


Disneyland:
Image Hosted by ImageShack.us


MIki i Mini:
Image Hosted by ImageShack.us


Versai:
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us
- 16:10 - Komentari (41) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.