designed by: ...toMo... html, body{ scrollbar-arrow-color: #666666; scrollbar-track-color: #f2f2f2; scrollbar-face-color: #e5e5e5; scrollbar-highlight-color: #d1d1d1; scrollbar-shadow-color: #bfbfbf; scrollbar-3dlight-color: #f2f2f2; scrollbar-darkshadow-color: #808080; } saRa & toMo :) Ja saM haPPy :) - Onaj koji nepravi greške, obično ne radi NIŠTA - Blog.hr Y : toMo')"> >

Messenger Plus! Live 4.01.240
Messenger Plus! Live 4.01.240
- Dodatak za msn.. zakon!!!!!!!!!!!!!!!!!


KOMENTIRAJTE MI BLOG!!!!!!
Download windows media player 11
Logirajte se na svoj blog











Copyright bY : ...toMo...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Parkour.hr
Iskon.hr
Vip.hr
Chat.hr
Unitedcool.net
Unitedcool chat
Google
Kreirajte svoj forum ovdije
Kreirajte free website

Tutor.blog.hr
Drvo sranja.blog.hr
333.blog.hr
teNa/LiSa
Sara
joPa
maLi toMo
moCa
hrca
Dijana
kr3l3

<toMo>

ponedjeljak, 30.10.2006.

:) Ja saM haPPy :)

Naslov vam sve kaze, a ja cu vam to malo objasniti ;
U proslom postu sam pisao da cu kupiti onaj mobitel
i kupio sam ga i mobitel je zakon al nije to jedini razlog
zasto sam ja haPPy....................
Sa SaRoM mi je SUPER slazemo se i nismo se jos ni jednom posvadjali sto je super,
jer zajedno smo vise od 2 tjedna...........cerekkiss
Nastavu imam danas i u utorak i to je zakon,
imati cemo pet dana odmora od jeb*ne skole lud
Napravio sam hrci blog pa ga posjetite i
komentirajte mu blog, ja sam radio design..... mouthwash
hrCa
E da i pocinjem trenirati ninjitsu roflsmijeh
Ja cu biti ninja hahahahhahaha
Razmisljao sam i sebi cu radit novi design u utorak ili srijedu....
Ae pozzz ;
Sari cerekkiss
Beithumbupnamcor
Mocipuknucurolleyes
hrCiludlud
Malom toMithumbupthumbup
Sekanichu
Katarini
Adamu
Bogiju
patkici
i ostalima
hehrehehehehehehehehe
pozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

- 09:10 - Piši, nebudi ljenčina! - Print - #
Copyright bY : toMo