< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Kolovoz 2008 (1)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (11)
Siječanj 2008 (15)
Prosinac 2007 (22)
Studeni 2007 (25)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Vidish/Nevidish

by °°LiL BuT EviL°°

Opis bloga

Autorice ovog bloga su 3 frendice koje pišu o glupostima..............

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



...........jedna autorica se sjetila napisati nekaj o sebi....mah...pozz svima, ja sam helena, razred 8.d...........glazba - ama baš sve.......boje - šareno........volim sve.........mrzim ništa...........idem u plesni klub ˝step by step˝..............nadimci - helenka, helcy, helenci, helen, helga i hell............i to je
to...........

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


.............i da nastavimo naš redoslijed........ime:Mirjam idem u isti razred kao i Helena...mah.. od glazbe slušam najviše pop (Shakira,Rihanna,...) volim: koncerte, mp4, glazbu, kompjuter, pizzu, kokice....
ne volim: fiziku, njemački, povrće......

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


............a evo i mene......wave......bok ja sam lucija.............zvana još i lucy...........volim: spavati, ići u hercegovinu, jesti, sladoled i još puno toga................ne volim: školu, kelj, narodnjake.................razred: 8.d is the best...........muzika: sve i svašta.............to je to otprilike............bok

Free Image Hosting at www.ImageShack.us










ponedjeljak, 05.05.2008.

Evo me napokon...........

............hej ljudovi..........helenka je..............napokon................već je bilo i vrijeme za novi post............kao što znate peti mjesec je počeo pa je vrijeme za promjenu dizajna....................ovaj mjesec će biti u znaku MARY KATE i ASHLEY OLSEN.....................sada malo o natjecanju.............e bilo je predobro............bilo smo prve i sa step i sa show formacijom...............show formaciju smo plesali pobjednički ples...............da samo znate koji dobar osjećaj...............dobila sam za firmu i novi fotić pa imam puno slika...............jučer mi je isto tako bila i firma...........baš je bilo dobro...........za koji dan ću vam stavit slike s natjecanja i s firme.............eto..............to je to od mene za sad............pišem vam za koji dan.........ajde bokić.............



| CoMmEnRiRaj (13) | PriNt sOmeThinG | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.