< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Kolovoz 2008 (1)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (11)
Siječanj 2008 (15)
Prosinac 2007 (22)
Studeni 2007 (25)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Vidish/Nevidish

by °°LiL BuT EviL°°

Opis bloga

Autorice ovog bloga su 3 frendice koje pišu o glupostima..............

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



...........jedna autorica se sjetila napisati nekaj o sebi....mah...pozz svima, ja sam helena, razred 8.d...........glazba - ama baš sve.......boje - šareno........volim sve.........mrzim ništa...........idem u plesni klub ˝step by step˝..............nadimci - helenka, helcy, helenci, helen, helga i hell............i to je
to...........

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


.............i da nastavimo naš redoslijed........ime:Mirjam idem u isti razred kao i Helena...mah.. od glazbe slušam najviše pop (Shakira,Rihanna,...) volim: koncerte, mp4, glazbu, kompjuter, pizzu, kokice....
ne volim: fiziku, njemački, povrće......

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


............a evo i mene......wave......bok ja sam lucija.............zvana još i lucy...........volim: spavati, ići u hercegovinu, jesti, sladoled i još puno toga................ne volim: školu, kelj, narodnjake.................razred: 8.d is the best...........muzika: sve i svašta.............to je to otprilike............bok

Free Image Hosting at www.ImageShack.us










četvrtak, 28.02.2008.

Mene će trenerica ubit................

.................hej...................helenka je............ne..............neće me trenerica ubit zato što sam napravila nešto...........nego.................jednostavno će me ubit svojim zahtjevima i time što se bez veze dere.......puknucu......ne dere se samo na mene nego na sve općenito...............jedva čekam da prođe ovaj mjuzikl jer zbog njega imamo treninge svaki dan................toliko treninga nemamo ni prije natjecanja...............koje je usput za manje od mjesec dana......................a mi još nismo niš napravili do kraja................ali nema veze.................ja ću i ovo gledat s optimistične strane...............moram kad nitko drugi neće................neki mi kažu da sam preoptimistična.................ali ja mislim da preoptimističan ne možeš biti nikad................thumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbup..................sad sigurno mislite što je tu optimistično...............pogotovo ovi što rade mjuzikl (pozz step by step)...................pa evo npr.................toliko smo zauzeti mjuziklom pa ne mislimo toliko o formaciji i neće nam dosaditi kao svaka prije natjecanja................zapravo..............što više radimo mjuzikl sve mi se više sviđa formacija..................drugo................na kraju krajeva .....................zabavit ćemo se u subotu kad budemo u gavelli...............treće....................da nije bilo mjuzikla ne bismo upoznali petra bandu i elenu koja nam je cijeli mjuzikl napravila.................nadam se da će ovaj put doćiga i pogledati...................inače ona živi u rijeci pa je ne vidimo često...................mislim da sad znate i sami da ima još toga.................ali sam ja lijena koliko i optimistična pa ne mogu sve pisat.................sada sam opet dobo raspoložena pa mogu objavit ovaj post................pozz
wavewavewavemahmahmahwavewavewavemahmahmah



| CoMmEnRiRaj (18) | PriNt sOmeThinG | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.