< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Kolovoz 2008 (1)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (11)
Siječanj 2008 (15)
Prosinac 2007 (22)
Studeni 2007 (25)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Vidish/Nevidish

by °°LiL BuT EviL°°

Opis bloga

Autorice ovog bloga su 3 frendice koje pišu o glupostima..............

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



...........jedna autorica se sjetila napisati nekaj o sebi....mah...pozz svima, ja sam helena, razred 8.d...........glazba - ama baš sve.......boje - šareno........volim sve.........mrzim ništa...........idem u plesni klub ˝step by step˝..............nadimci - helenka, helcy, helenci, helen, helga i hell............i to je
to...........

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


.............i da nastavimo naš redoslijed........ime:Mirjam idem u isti razred kao i Helena...mah.. od glazbe slušam najviše pop (Shakira,Rihanna,...) volim: koncerte, mp4, glazbu, kompjuter, pizzu, kokice....
ne volim: fiziku, njemački, povrće......

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


............a evo i mene......wave......bok ja sam lucija.............zvana još i lucy...........volim: spavati, ići u hercegovinu, jesti, sladoled i još puno toga................ne volim: školu, kelj, narodnjake.................razred: 8.d is the best...........muzika: sve i svašta.............to je to otprilike............bok

Free Image Hosting at www.ImageShack.us










ponedjeljak, 18.02.2008.

Moja abeceda

Ovo je moja abeceda (Mirjam) od A do Z. nadam se da će vam se svidjeti i da ću i ja dobiti koji komentarza ovo jer ovo nije bio lak posao. vjerujte mi..........
A avenue mall-moj najdraži shopping centar
B bolest-mrzim ju
C cool-česta riječ u mom govoru
D dinamo-najbolji NK
E eiffelov toranj-htjela bih ga jednog dana posjetit i popet se na njega stepenicama
F fizika-najgori predmet
G glazba-nešto od čega se sastoji svaki moj dan
H hip hop-najbolja vrsta plesa
I isabel-tako bi se htjela zvat
J jutro-mrzim ga
K kokice-bez toga ne mogu gledat film
L leptir-najdraža životinja
M mp3-obožavam ga
N new york-najbolji grad na svijetu
O oprah show-najbolja emisija
P plešimo zajedno-najbolji film koji sam gledala
R robinson crusoe-najbolja knjiga
S shakira-najbolja pjevačica na svijetu
T tree hill-jedna od najboljih serija ali ne i najbolja
U ups-to često izgovorim kad zabrljam
V vanzemaljci-ne vjerujem u njih
Z zakon braće-najbolja serija
i to je to.............pozz.............



| CoMmEnRiRaj (20) | PriNt sOmeThinG | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.