< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Kolovoz 2008 (1)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (11)
Siječanj 2008 (15)
Prosinac 2007 (22)
Studeni 2007 (25)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Vidish/Nevidish

by °°LiL BuT EviL°°

Opis bloga

Autorice ovog bloga su 3 frendice koje pišu o glupostima..............

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



...........jedna autorica se sjetila napisati nekaj o sebi....mah...pozz svima, ja sam helena, razred 8.d...........glazba - ama baš sve.......boje - šareno........volim sve.........mrzim ništa...........idem u plesni klub ˝step by step˝..............nadimci - helenka, helcy, helenci, helen, helga i hell............i to je
to...........

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


.............i da nastavimo naš redoslijed........ime:Mirjam idem u isti razred kao i Helena...mah.. od glazbe slušam najviše pop (Shakira,Rihanna,...) volim: koncerte, mp4, glazbu, kompjuter, pizzu, kokice....
ne volim: fiziku, njemački, povrće......

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


............a evo i mene......wave......bok ja sam lucija.............zvana još i lucy...........volim: spavati, ići u hercegovinu, jesti, sladoled i još puno toga................ne volim: školu, kelj, narodnjake.................razred: 8.d is the best...........muzika: sve i svašta.............to je to otprilike............bok

Free Image Hosting at www.ImageShack.us










utorak, 22.01.2008.

Spas.........i jadanje

Evo ljudi spašavam vas od naše drage Helene koja ne želi stat s ovim blogom, ufurala se u igru..........preeeeeeviiiiišeeeeeee..........a ja sam mislila da su neki drugi ljudi frikovi..........mirjam piše, helena piše...........evo i ja pišem.............belj...........
ovako...rekla sam svojoj jednoj frendici iz razreda da ću napisati sastavak o svom životu...helena je fu***** optimist, a ja sam pesimist.......sviđa mi se to.....a helena mi stalno ponavlja da se malo razveselim.............bang
sastavak je izgledao ovako:

MOJ ŽIVOT

----------------------------------------------------------------------------------


nije se imalo što napisati.....bit je u tome da sam morala napisati sve sretne događaje u mom životu, nisam se sjetila nijednog......žalosno ali sama sam si kriva.....moja pesimistična strana je obuzela moju optimističnu......darkness in my heart and in my soul............slušam Green Day jer njihove pjesme najbolje opisuju moj život......Boulevard of broken dreams................cijeli moj život je srušen, prepolovljen, izmrcvaren, dosegla sam vrhunac patnje kakav ne bi poželjela nijednom čovjeku.........ostala mi je obitelj.......frendice, prave frendice, nemam.......povukla sam se i ne brbljam previše.....ostajem van svih dogovora jer mi se jednostavno neda nigdje ići, ni s kim provoditi vrijeme.....a kad smo već kod vremena.......fuc**** oblaci i kiša.........helena ih voli......čovjek bi pomislio da je logičnije da pesimist voli kišu..........zasad sve od mene...........do svidanja (ako me već nitko ne želi slušati, bar to onda mogu napisati)...............POZZ by Gaby



| CoMmEnRiRaj (0) | PriNt sOmeThinG | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.