< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Kolovoz 2008 (1)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (11)
Siječanj 2008 (15)
Prosinac 2007 (22)
Studeni 2007 (25)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Vidish/Nevidish

by °°LiL BuT EviL°°

Opis bloga

Autorice ovog bloga su 3 frendice koje pišu o glupostima..............

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



...........jedna autorica se sjetila napisati nekaj o sebi....mah...pozz svima, ja sam helena, razred 8.d...........glazba - ama baš sve.......boje - šareno........volim sve.........mrzim ništa...........idem u plesni klub ˝step by step˝..............nadimci - helenka, helcy, helenci, helen, helga i hell............i to je
to...........

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


.............i da nastavimo naš redoslijed........ime:Mirjam idem u isti razred kao i Helena...mah.. od glazbe slušam najviše pop (Shakira,Rihanna,...) volim: koncerte, mp4, glazbu, kompjuter, pizzu, kokice....
ne volim: fiziku, njemački, povrće......

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


............a evo i mene......wave......bok ja sam lucija.............zvana još i lucy...........volim: spavati, ići u hercegovinu, jesti, sladoled i još puno toga................ne volim: školu, kelj, narodnjake.................razred: 8.d is the best...........muzika: sve i svašta.............to je to otprilike............bok

Free Image Hosting at www.ImageShack.us










utorak, 15.01.2008.

Za one u depri...............

............hej svima..............da da................helena je............danas pišem post za sve one koji su u depri................ili za one koji nisu u depri ali su jako pesimistični..............ja sam s druge strane veoma optimistična............sigurno se pitate zašto ja radim ovaj post.............pa ovako..........među svojim komentarima sam ugledala jednu djevojku koja se gadno posvađala sa svojom frendicom pa me zamolila da nabacim koji savjet..............zbog toga je dozvoljeno biti u depri.............zapravo u depri je dozvoljeno biti samo zbog ljubavi, prijateljstva i obitelji................i ničeg više...........a pogotovo ne zbog ocjena..................sada za sve one koji su fakat u depri..................
MOJIH 10 PRAVILA KADA SAM U DEPRI:

1. uzmi svoju omiljenu čokoladu ili bilo što slatko što već voliš i pogledaj neki dobar film (preporučujem s nekim komu vjeruješ i s kim se družiš)

2. razmisli o tome što te muči, tko je zaista kriv tvojoj depri, u većini slučajeva shvatit ćeš da si si većinom sam/a nametnuo/la taj osjećaj

3. nikad ne smatraj da je to najgore što ti se moglo dogodit, kad malo razmisliš ima puno gorih stvari

4. budi zahvalan/na na onom što imaš i što ti se dobro dogodilo tog dana

5. nikada nemoj kriviti nekog drugog za problem jer kada to napraviš tek onda nastaju pravi problemi

6. nikad ne rješavaj sam/a taj problem, postoji mnogo ljudi s kojima bi mogao/la razgovarati, a da ti toga nisi ni svjestan/na

7. kada razmisliš o problemu pokušaj ga riješiti, ali ne na nasilan način već mirno, u većini slučajeva dovoljan je razgovor

8. najgori način za rješavanje problema je šutnja, nikad nemoj šutiti o problemu koliko god ti mislio/la da je sramotan

9. problem nije obavezno riješiti isti dan, ali što prije to bolje

10. ovo pravilo će ti se možda činiti glupim, ali je jedno od najvažnijih i definitivno je najbolji lijek protiv depre, OSMIJEH, ja ti to vjerojatno mogu najbolje reći jer se ja non-stop smijem, dopusti nekome da te nasmije, vjerujte mi to je najbolji lijek protiv depre, uz smijeh je sve lakše

.............nadam se da će vam ova pravila pomoći...........meni svaki put uspije............sretansmijehcerekkiss........ako niste shvatili što smileovi pokušavaju reći.........sretan, sretniji, sretniji, najsretniji............i za kraj evo moj moto..........nadam se da će to postati još nečiji moto...............

Glitter Generators



| CoMmEnRiRaj (20) | PriNt sOmeThinG | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.