studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Kolovoz 2008 (1)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (11)
Siječanj 2008 (15)
Prosinac 2007 (22)
Studeni 2007 (25)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Vidish/Nevidish

by °°LiL BuT EviL°°

Opis bloga

Autorice ovog bloga su 3 frendice koje pišu o glupostima..............

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



...........jedna autorica se sjetila napisati nekaj o sebi....mah...pozz svima, ja sam helena, razred 8.d...........glazba - ama baš sve.......boje - šareno........volim sve.........mrzim ništa...........idem u plesni klub ˝step by step˝..............nadimci - helenka, helcy, helenci, helen, helga i hell............i to je
to...........

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


.............i da nastavimo naš redoslijed........ime:Mirjam idem u isti razred kao i Helena...mah.. od glazbe slušam najviše pop (Shakira,Rihanna,...) volim: koncerte, mp4, glazbu, kompjuter, pizzu, kokice....
ne volim: fiziku, njemački, povrće......

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


............a evo i mene......wave......bok ja sam lucija.............zvana još i lucy...........volim: spavati, ići u hercegovinu, jesti, sladoled i još puno toga................ne volim: školu, kelj, narodnjake.................razred: 8.d is the best...........muzika: sve i svašta.............to je to otprilike............bok

Free Image Hosting at www.ImageShack.us










četvrtak, 15.11.2007.

Bokić.......

sretan.......opet helena........znam da sam već dosadna,ali.......danas sam sretna i vesela........bez razloga.......jučer u 8 navečer smo išli u neko kazalište exit.........gledali smo neku predstavu münhausen ili tak nekak.......nije tak loša, ali nije ni dobra.........glumio je samo jedan glumac koji je predstavljao tog grofa münhausena i pričao je lovačke priče.......lagao je o svemulaze........prvo je pričao kako je letio na topovskoj kugli......pričao je kako je bio jako blizak s kraljicama marijom terezom i katarinom velikom.......pa je pričo kako je pobjedio turke..........i pričao je na svi mogućim jezicima.........do mene je bila profa iz hrvatskog koja mi je prevela svaku riječ koju je on izrekao..........najbolje je bilo kad je netko uzviknuo SRANJE usred pljeska...........prvo su se svi pogledalieek.........a onda su se svi počeli valjati o smijeharofl.........sve u svemu predstava je bila maloludmalozijevmalothumbupa najvišerofl...........za još više detalja pitajte nekog drugog..........npr. luciju ili mirjam......wave



| CoMmEnRiRaj (0) | PriNt sOmeThinG | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.