< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (10)
Siječanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Moja razmisljanja o svemu i svacemu, malo zafrkancije.... i tak...

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

utorak, 26.02.2008.

novi...

kolko bih toga htio reci..
koliko toga ima u meni, a neznam kako bih napisao... zujo
jucer sam proveo dan s blondom... super nam je bilo... osim onog cuvara sa svjetiljkom.. prokleti idiot,,, mora se mesati tam di mu nije mesto... jednostavno mi je bilo savrseno s njom... ona me ispunjava na nacin na koji me nikad ni jedna cura nije mogla... stvarno sam sretan s njom... jedva cekam priliku da opet budemo zajedno... jucer sam proveo 4 sata u njenom zagrljaju,,, i stvarno nam je super bilo... volim je... stvarno je cura super... i btw jucer sam se hebeno posvadil sa starcima.. rekel mi je stari da je matka najlaksi ispit na faksu za poloziti... i ja sam pukel na to... skoro sam ga udaril... on nekaj zna o skoli... ma... nema veze... sad si zei opet postati dobar samnom.. jer zeli da pocnem raditi na pilani uz faks.. a budem vjerojatno.. budemo vidli ko bude duze izdrzal... kiss blondi, volim te bang



| komentari (0) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.