< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (10)
Siječanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Moja razmisljanja o svemu i svacemu, malo zafrkancije.... i tak...

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

petak, 15.02.2008.

dva dana...

prosla su dva dana od kad sam je zadnji put vidio...
i josh su dva dana pred nama...
neznam kako cu to izdrzat...
najradije bih zaspao i probudio se u ponedjeljak ujutro...
da je konacno vidim..
al problem je sto ne mogu spavati...
patim od nesanice...
tako da su mi dani jos duplo duzi...
svaka sekunda bez nje traje u beskonacnost...
cini mi se ko da je nisam vidio godinama...
a toliko mi je zao sto nisam bio s njom na valentinovo...
poludjet cu...
zaljubljen sam ko nikad..
nijedna cura mi nije toliko znacila...
na nista drugo ne mislim...
samo kada cu je vidjeti...
a to traje stvarno dugo...
nadam se da cu nocas zaspati...
volim te blonda....
pusssa




| komentari (0) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.