< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (10)
Siječanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Moja razmisljanja o svemu i svacemu, malo zafrkancije.... i tak...

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

nedjelja, 03.02.2008.

problemi s bratom...

kako obozavam ove dane
dane kad sam sam doma
jos da mi nema preglupog brata koji je takva kretencina kakve nema, kojeg svi iskoristavaju a on to ne zeli vidjeti.
i kad mu to pokusas reci on se dere na tebe i govori da su to njegovi ''pajdaši''. koja je on budala. ja to vise ne mogu vjerovati. jednostavno glup je.
mozda ja i on imamo drugacije poglede na prijatelje, al za mene nije prijatelj onaj koji se s tobom druzi samo kad si sam doma, prijatelj nije onaj koji te ne pozove na svoj rođendan, a onda je prvi kada ti imas festu... ja sam uvijek za zabavu, ali on pretjeruje... njemu nije zabava ako ne popije pet litara vina, ak se ne riga nije dobra festa bila... ja neznam ja i on smo ko ying i yang. potpune savrsene suprotnosti... jer meni nije zabava ako se ne plese, moze se popiti, nije to meni strano :), al ne volim pretjerivanje... nije zabava ako se ne upozna neko novi i zanimljiv... to je meni zabava, a ne ovo.. jer kad ja njega vidim drugi dan da onak hoda crn od alkohola kao prokleti jebeni alkoholicar, meni se zivot zgadi. ja neznam u cemu je tolka ljepota da se napije svaki drugi dan. al ne napije onak malo.. nego da si pijan da neznas kaj radis, da se drugi dan niceg ne sjecas.. on meni govori da zivot prolazi pored mene, a ja mislim da zivot prolazi pored njega... jer u cemu je fora, ako i jesi prozivio nesto zanimljivo tu vecer, tak i tak se drugo jutro ne sjecas niceg... znaci ak se ne sjecas, nisi ni dozivel, znaci budala si. ja nikad to necu razumjeti. a jebiga. mozda ja imam krivo gledanje. mada ako je njemu takva zabava ok nek mu bude. ja to nemogu shvatiti a niti se ne trudim. mozda grijesim, a mozda i ne. pozdraf



| komentari (0) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.