Research4You https://blog.dnevnik.hr/research

utorak, 24.07.2007.

Kako spasiti DVD?

za spasavanje DVD pomaze zubna pasta.

Dobra je ona fora sa izradom "sigurnosnih kopija" filmova, kao, nije da ja to kopiram DVD za sebe nego sam napravio sigurnosnu kopiju. E ali što kad vam se desi da stvarno trebate sigurnosnu kopiju jer je DVD postao negledljiv nakon nezgodnog pada na pod. Samo jedan "kracer" na nezgodnom mjestu u negodnom smjeru i DVD postaje neupotrebljiv. I što ako nemamo sigurnosnu kopiju… a obično ju i nemamo jer su nam sve "sigrusnosne kopije" u stvari i jedine kopije. OK, ZAMP se potrudio da izrada sigurnosnih kopije više ne bude ilegalna ali kako od skracanog originala koji više ne radi u DVD playeru niti se da iskopirati jer ga pržilice ne želi pročitati, dobiti upotrebljivu kopiju.

E pa evo kako. Tako piše na internetu, a ja sam isprobao na DVD-u od kolegice s posla i… eto… radi. Uspješno sam napravio sigurnosnu kopiju DVD-a. Sve što vam treba su:

- Pasta za zube (bilo koja)
- Komadić mekane pamučne krpice ili vata
- Ulje (idealno bi bilo koštano za finu mekaniku ali poslužit će i maslinovo)

Procitajte vise na T-Zombix blogu.

24.07.2007. u 17:25 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Blogroll

T-Zombix
45 Lines
Mracni blog

Linkovi