Research4You https://blog.dnevnik.hr/research

petak, 22.12.2006.

41 posto klikova je prijevara

41 posto klikova je prevaraNa konferenciji Searchengines Strategy u Muenchenu svoje misljenje izneo je i gospodin Bennefeld direktor eTrackera, prema Bennefeldu 41% klikova na bannere ili tekstualne linkove na partnerskim stranicama je prevara. Naveo je i slijedece podatke: U Americi se klika na linkove koji donose zaradu vecu od 2 dolara, dok npr. u Njemackoj je ta granica znatno niza i iznosi tek 0,5 EUR-a. Kao prevarante gospodin Bennefeld je u prvom redu identificirao konkurenciju koja nastoji napraviti stetu, a na drugom mjestu su webmasteri odnosno vlasnici Internet stranica. Na stranicama trazilica je prijvara upola manja jer na tom mjestu zaradjuje samo trazilica, te mozemo kazati da klikove na tekstualne oglase na trazilicama u 90% slucajeva producira konkurencija, zeleci tako uzrokovati sto vece troskove ili cak prekid oglasavanja. A evo i malo statistike o fake klikovima.

Online trgovine - 20% klikova je prijevara
Turizam - 16% klikova je prijevara
Banke i osiguranja - 25% klikova je prijevara

Kako se mogu zastititi oglasivaci? Analizom prometa sa partnerskih stranica, odnosno distribucijskih kanala, no to je dosta slozen proces. Najjednostavnije rjesenje je prelaz na Affiliate programe za distribuciju roba i usluga te preferiranje CPL ili CPS obracuna pri cemu je placanje partnera samo u slucaju uspjesne prodaje, iako i u tim vidovima promocije ima prijevara ali mozemo kazati da je zanemariva.
Elres Magazin

22.12.2006. u 13:13 • 1 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

  prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Blogroll

T-Zombix
45 Lines
Mracni blog

Linkovi