body HY - naivna_glupacha - Blog.hr body

HY

hej ljudi moji, pa kaj ima novog kod vas???
kod mene svasta...
jos samo dva dana u skolu pa praznici...weee

jadno se osjecam jar prijateljstvo izmedu mene i moje bivse najfrendice vise nije onakvo kakvo je bilo-jos dok sam bila u njemackoj....
neznam ni ja...tena, josipa, magdalena i svi osatli je uopce nisu zanimali dok je bila samnom, a sad je to sve obrnuto...
ima nesto protiv mene od kad sam se doselila u hrvatsku-al neznam sat nece mi rec....

jucer sam izbrisala jednu osobu iz svog zivota, koju sam jako volila...(zna se na kog mislim),Image and video hosting by TinyPic
a jedna me osoba nakon tog jebenog dana razveselila...necu pist tko...hvala ti....

i jos kaj ima novog...hmmm neznam ni ja..


SAMO DA VAM KAZEM NEPISEM NOVI POST AKO NESKUPIM BAR 50-100KOMENTARA....

18.03.2008. | 09:29 | | 127 | Komentiraj | Isprintaj | #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv




CREDITS

dizajn : patka dizajn
picture: Ursylla