reperske tenke

četvrtak, 15.03.2007.

frendice

Moje frendice su Željka,nika,dora,magda,pile,daska,vita,karla...Ima ih puno i previse.Najbolja mi je Željka jer je super,zabavna i ozbiljna!NJoj fakat sve možeš reć...Nika je isto ok jer se volim zezat s njom kao npr. zezam ju da je debela i da previše jede,sto nije istina.Dora i magda su jedne ok cure s kojima mozes bacat fore i tak.Pile i Daska su imenjakinje-ema.pile je cool sam kaj ponekad prejako reagira na nes kaj joj se kaže.Daska je uvijek spremna na sve,bila to igra,sveđanje il...E vita je cura na kojoj se treba zaustavit.Ona se smije tako dobro da bi nasmjesila i najtužnijeg čovjeka.Karla je ok jer je uvijek spremna pomoći.Cura s engleskog koja se isto zove Dora,je također super i uvijek valjamo neke cool fore,tu je i Matija(žensko) ona je tak smjesna...i to bi bilo to...Aha,moja best frendica je Anja i ona je SUPER!!!!!to bi za danas bilo to!BYE

- 15:52 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Ovaj blog je posvecen mojim frendicama,meni i reperima i pjevacima!!

Linkovi