< travanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

o meni:

Image Hosted by ImageShack.us

zovu me: wiky,trava,vrka
pravo ime: viktor bang
godine: 16 smijeh
zivim u: zagrebu smokin
slusam: ma dajte sve od
rapa sve volim.... puknucu
volim:
cure,playboy,drkat,moju curu Leicu... zujo
ne volim: mamu,pop,sotonjare i te šitove... thumbup
naj frendovi: mario,pera,aleksa,marijan,
mamić.radmanović,pele,
tea,koka.... cool
treniram: nogomet namcor
škola: nije vrijedno spomena.... puknucu
ljubav: sretno zauzet kiss
rofl








Music Lyrics


...blogovi koje posjecujem...

Liza jebach smijeh
jebach i neki njen eek
josipica greedy
juraj headbang


shorty

Image Hosted by ImageShack.us

thumbup

Image Hosted by ImageShack.us

naughty

Image Hosted by ImageShack.us

nut

Image Hosted by ImageShack.us

eminem

Image Hosted by ImageShack.us


eminem

Image Hosted by ImageShack.us

2 pac

Image Hosted by ImageShack.us

eko fresh

Image Hosted by ImageShack.us

2 pac

Image Hosted by ImageShack.us

petak, 13.04.2007.

JA SAM LJEN

EVO!!MORAM VAM ISKRENO SADA NEŠTO PRIZNATI!JA SAM VAM JAKO LJENpuknucuTAKO DA MI ČESTO GLAVA PUCA ZBOG TOGA.DA ME PITATE DA RECIMO NAPRAVIM NEŠTO ZA ŠKOLU ILI DA MOŽDA NAUČIM NEŠTO O JA VAM TO NEBI MAKAR PONAVLJO RAZRED .JER JA SAM UŽASNO LJENheadbangheadbangheadbangheadbangbangI IMAM NEŠTO VAŽNO ZA REČI NEKA ČUJU TO SADA SVI!!!!MLADE TREBA PUSTITI NA MIRU!!thumbupthumbupA NE IH MALTRETIRATI GLUPIM ŠTREBANJEM.O NE POZLIEJE MI KADA ČUJEM BILO ŠTO VEZANO UZ ŠKOLUheadbangheadbangheadbangINAČE U ŽIVOTU JE SVE OK.MALO TU JA I MOJA CURA DRKAMOkisskisskisskisskiss,PONEKADA EVO KADA SU I PRAZNICI DOĐE MI I zujozujozujorolleyesrolleyesUŽASNA DOSADA ALI RJEŠAVAM SE USPJEŠNO ČAK I TOGA,ONDA I DA BIO SAM MALO NAcoolPRIJE POČETKA ONOG UŽASA I UGLAVNOM NIKAK SE NEMREM OPUSTITheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangALI NADAM SE DA ĆE I TO VEČ NEKAKO PROČI.INAČE TO JE TO



| komentari (9) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.