Napokon novi post


EEEEEEEEEEvo ljudi ja vam se napokon odlučila javiti!!!!!!!!Meni je jako dosadno stalno mi dolaze neki dosadni gosti puna mi je kapa njih!!!!!!!!Sad će škola, a snijeg nikako da padne!!!!!!!!madmadmadmadZabavu nađem u vašim jaaako zanimljivim blogovima!!!!!!!!Ja se nadam da je i vama moj blogić jako zanimljiv!!!!!!!Već dugo nisam bila na internetu jer me mama stalno gnjavi!!!!!De mi pomozi ovo,de mi pomozi ono,nikad dosta.burninmadburninmadMeni jaaaaako ne dostaje škola, mislim ne zbog učenja nego zbog frendova i zabave!!!!!!!!!!Sad se svaki dan spremam za školu i blablabla.Neznam više šta da pišem ovo je bio mali,kratki post.Novi stiže kad počne škola!!!Pozzzdrav!!wavemahwavemahwavemah


Click here to get your free text scroller.

Image Hosted by ImageShack.us
06.01.2007. u 17:36 | K | 90 | P | # | ^
Image Hosted by ImageShack.us

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Siječanj 2007 (1)
Prosinac 2006 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Opis bloga

.........Moj život velika čudna fantazija!!.....

....Moje ime::::Renata
........nick:Reny...
....starost::12....
....slušam::rock...
..u to spadaju::Queen,Bon Jovi...
........Red Hot Chili Peppers i tak....dalje......
......sipmatija:jedan slatkiš...
...imam brata i sestru...
......i ti bi bilo to...
.......za sada..!!..

Friendster images

Friendster images



Na mom blogu vas je:;-)










Friendster images

Friendster images



Image hosting

Image hosting

Moje srca kuca za tebe,mali!!!

Image Hosted by ImageShack.us
Friendster images

Friendster images



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moj mobač

MySpace Layouts

MySpace Layouts



Friendster

Friendster



Friendster

Friendster



Blog images

Blog images

Pogodi me više!!!

MySpace Layouts

MySpace Layouts



Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
my sister
mokosicanka
Palčica girl
mateja
rubi-jana
lunica
crazy Girls

ja

design by Spuky