,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" />

,blog.dnevnik.hr/renky" />

princess


Evo i mene nakon 100 godina...
Praznici su završili, počela je škola... Za vrijeme praznika nije mi se dalo gubit vrijeme pred kompom, jer je vrijeme bilo suuuupeeeer, pa sam non-stop bila vani...E šta se mora, nije teškonut... Ali kako je ta uživancija završila, vraćam se ja svom dosadnom školskom životu i pisanju postova... e daaaaa.... Praznici su prebrzo proletili... Još malo pa su ljetni praznici.... Jedva čekammmmm... more, sunce, komadi i ekipa... ma bit će zakon, čim odradimo praksuyes.. a šta se mora, mora se....
i sorry ljudi što vas nisam komentirala, obećajem da ću vam nadoknadit... samo da uhvatim malo vremena...
U subotu sam bila đir vani sa ekipom... prvo smo bile na utakmici NK Pula:NK Dinamo... i nažalost Pula je izgubila 1:2... bit će bolje drugi put... nadam se.... thumbup...
kako ste vi proveli praznike? Ste se nauživali ili bi, kao ja, jooooooš praznika?
pozzzzz svima... a posebno... Saricimah, Majdimah, Anitimah, Barbarimah....
i ljudi... nemojte patiti zbog ljubavi... uvijek ima uspona i padova... danas je osmjeh, sutra suze, tako to ide...i ne brinite svi će jednom biti bolje... e to sam ja, genijalkalud, konačno shvatila... i nadam se da ću se toga pridržavati... jer je život prekratak da stalno patim... ok... sad bi bilo dosta tipkanja... idem papat kolačenjami... mljaccccc.... uživajte ljudi... i čitamo se, čujemo, i vidimo....
kiss


I love you



ponedjeljak, 16.04.2007. u 17:45 ][ 42 ][ P ][ # ][ ^ ][


<< Arhiva >>


< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



komentari da/ne





name... Morena
nick... Renki
... 23.01.
... Vodenjak
... 3.c htt (Š.T.U.T.)
... Pula
... Obožavam nogomet
... Ni košarka nije loša
... Ma volim sport
... Obožavam glazbu(slušam skoro sve)
...msn...
renki_23@hotmail.com

This is new me....

Image Hosted by ImageShack.us


od 28.04.2007

Od 28.04.2007



Sarica & MePinky mravi

Majdekkiflin blog

Anitanita frita


No Love 4 Mesuupeer blog


Chewappy from Pulačevapi


BarbyBarbraaaa


PijanicaPijanica






















cureee



Majda & me
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Sara & me
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Matea & me
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us

Oprosti što šutim dok sam s tobom...
I što mi lice prekriva tuga...
Ali, teško je ljubiti usne
koje je sinoć LJUBILA DRUGA!!!!!!!


pain
Kada se pogase svijetla i moja gluma prestane,
kada nestanu svi koji su tu iz potrebe,
kada skinem masku koju nosim danima,
ostaju mi četiri zida i ti u mislima!!


;))))


Teško je nekoga voljeti, a ne biti s njim,
pričati da je kraj, živjeti s tim,
Teško ga je voljeti, a nikome ne reći,
skrivati bol, a pričati o sreći... no

Image Hosted by ImageShack.us

Vrijeme je presporo za one koji čekaju,
prebrzo za one koji se boje,
predugo za one koji tuguju,
prekratko za one koji se raduju,
ali za one koji se vole, vrijeme je vječnost.kiss

Image Hosted by ImageShack.us
Noćas cu da pijem, nek mi alkohol pomuti razum...
Noćas cu ljubav da osudim, noćas cu prvom pasti na grudi...
Noćas nek misle da sam kurva, da je bezvrijedno tijelo moje...
Noćas nek me ljubi ko želi, a ja ću željeti usne tvoje...
Noćas nek vino caruje mnome, nek me boli i vrijeđa...
Pogled će mi počivati na licu tvome, a znam da češ mi okrenuti leđa...
Noćas me mrzi, a i ja cu mrziti sebe, ali ne zaboravi,
noĆas umirem, jer NOĆAS SAM KURVA SAMO ZBOG TEBE!

MySpace images



Osjećaj isti, zbog dečka patimo. Prokleti nek
su svi zbog kojih ne možemo da ih vratimo. I dokle
god pored takvih gadova ostajemo , sve hladnije
kučke postajemo!!!!no

Friendster images



Mrzim ovaj grad i svaki njegov dio neka bude proklet
svatko tko je u njemu sretan bio, mrzim ove uspomene
što bole, mrzim ove ljude što samo sebe vole!!!

Image Hosted by ImageShack.us

Nikad ne plači zbog drugih i ne daj da te
povrijede OBIČNI ljudi, jer ovo je ludo vrijeme,
a mi smo loše sreće, obično volimo one
koji nas nikad voljeti neće!! no

Image Hosted by ImageShack.us

cerekNeću ti poželiti moj život-tužan je,
ni moju sreću-nemam je,
ni moje snove-prazni su,
ni moja sjećanja-bolna su!
Poželit ću ti srce kao moje jer ono zna voljetiwink

Image Hosted by ImageShack.us

Zaslijepi mi vid - opet ću te gledati,
oduzmi mi sluh - opet ću te slušati,
rani mi srce - opet ću te voljeti!no

Image Hosted by ImageShack.us

Nikad ne tuguj i tješi sebe jer ima neko ko
misli na tebe, u beskrajnim trenucima kad beskrajno
voliš sve drugo učini al* nemoj da MOLIŠ!!!!

Image Hosted by ImageShack.us

Kad se sretnu oči naše spustit ću pogled dolje,
neka ti bude jasno da te moje oči vole.
Tjeram te od sebe, sa sobom se borim,
želim da te mrzim, a prokleto te volim.cerek
body


Posao ljubavi nije pronaći savršenu osobu,
nego voljeti nesavršenu osobu savršeno.
kiss




MySpace images



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ronaldinho

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
zinedine zidane

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Kaká

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ibrahimović Zlatan

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Francesc Fabregas


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Allen Iverson

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Shaquille O`Neal

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Kobe Bryant



::Renky::