Rene & Niki club

srijeda, 21.11.2007.

Jutro i jos nesto i nešto

Evo još ne mogu nikako zaspati.. Rame me boli užasno... Na telki nema ništa... Svi skoro spavaju a ja jedini ne...Probat ću i ja..Koliko ću moći od bolova.... Nikako se ne uspijem naspavati.... Stella super su ti postovi.. Dirnu me.... U ove kasne-rane jutarnje satove.. Inspiracijske riječi dolaze teško... Možda bih i stvorio neko djelo da me rame ne ubija... Lijepi komentar si mi ostavila.. Hvala....


U ove jutarnje sate
groz guste oblake i tanke
ne prolazi blistav sjaj
od zvijezda dar.

to nije neka pjesma
i sam to znam
Od boli silne
nemogu spat

Kad krenem u san
buditi ćeš se ti
Kad ću kročiti javom
na nastavi biti ćeš ti
Nakon svega toga
doma ćeš doći
Probudit ću se ja
iz sna otići

In every tunel
ther is the light
In every stone
sleeps a cristal
remember the shame
wenn we just say
man is dream of the dolphin

- 02:29 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Svakodnevna događanja i zajebancija!





Linkovi