siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (4)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (2)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (6)
Siječanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by Tincha

Opis bloga

Cim otvorite ovaj blog ulazite u moje srce i moje osjecaje...
Sve sto je napisano napisano je iskreno...
izaslo je iz moga srca,i ako nekoga slucajno povrijedim
nek se ne ljuti nije bilo namjerno,
u tom trenutku to u bili moji osjecaji...


* * *
Zivot je samo komadic gline koji sami oblikujemo.
Radimo od te bezlicne mase nesto posebno...nesto samo nase...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Ove čitam:

vale
smijeh
mala tamynut
tajčicathumbup
ivayes
ninacerek
super curelud
tinina sekacool
kikacool
ivonawink




.....o meni...

ime:irena
datum rockasa:10.06.
boja ociju i kose-smeđa
skola:kemijska,smjer-kozmeticar
najdraza boja:zelena,zuta,bijela...
volim:izlazke...ma uglavnom sve sto vole mladi....
nevolim:laz i prevaru,umisljenost...

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-18


Evo moje slikice

Image Hosted by ImageShack.us
JA & NINA

Image Hosted by ImageShack.us
JA-MANEKENKA

Image Hosted by ImageShack.us
DIO BITCH CLUBA

Image Hosted by ImageShack.us
... I JOŠ JEDNA KOJA FALI GORE

Image Hosted by ImageShack.us

1000 je suza u mojim
očima bilo, 1000 je želja
koje mi život nije ispunio
malo ljubavi koju osjećaju
svi, a još manje prijateljica
kao što si ti....

Image Hosted by ImageShack.us

vjeruj da su prijatelji poput
anđela koji nas podignu
kad naša krila zaborave
letjeti.....


Image Hosted by ImageShack.us

ZA BITCH CLUB...

PRIJATELJICE!!!!!
Azurno nebo cekamo zoru
pet- sest mladih golubica
nasmijesena su im lica i poslje mnogo godina
u mome srcu draga slicica.

Zajedno smo momke gledale
zajedno po rivi setale
pravile se da smo vazne ma da smo pametne i snazne
sanjale smo zemlje daleke...

Hej ljepotice moje prijateljice
gdje su nasi snovi ostali
hej sve smo mi kao ptice selice
svaka svome jugu odleti...

Djevojcice zene postale
a neke su se vec i udale
ja jos cekam azurne zore, a ja jos zelim preplivati more
ja jos sanjam zemlje daleke...

Hej ljepotice....


Image Hosted by ImageShack.us


Mnogi ce ti ljudi kroz
Zivio proci,ali samo
Pravi prijatelj ce te
Voljet i ostavit dubok
Trag u tvon srcu.

Ne zali za onim sto je proslo,
Ne cezni za onim sto ne moze biti,
Ne boj se onog sto treba biti,
Ako je tuzno-jednom ce proc!

Ljudi se u zivotu srecu
Slucajno,a onda u
Zivotu djele sve..rijeka
Zivota ih odnosi drugim
Ljudima ali im srce jos dugo
Ostaje kraj statrih i pravih
Prijatelja

Ostani tu gdje jesi
U mom srcu na istoj
Adresi da te uvijek
Mogu naci da ti
Kazem koliko mi
Tvoje prijetaljstvo
Znaci!

Jednom kad bubes daleko
Pozeljet cu tebi srecu,
A ove dane prijateljstva
Nikad zaboravit necu!

1000 suza je bilo u mojim
Ocima,1000 zelja koje mi
Zivot nije ispunio,malo
Je ljubavi koju osjecaju svi,
A jos manje prijatelja
Kao sto si ti!

Veruj da su prijatelji
Poput andjela koji nas
Podignu kad nasa krila
Zaborave letjeti!

Prijateljice,ako ti sreca
Okrene ledja,nebrini
Misli na sebe i na ponos
Svij,budi hrabra i vjeruj
Da te ja volim i da sam
Uvijek tu uz tebe!

Kad osjetis najtezi
Trenutak u zivotu,kad
Izgubis povjerenje u
Samu sebe,sjeti se tad
Prijateljica da postoji
netko tko misli na tebe!


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



xxxxxx
Ne može te
napustiti nešto
što nemaš...
Npr. SREĆA.

Zašto se osjecas poniženo
i jadno ako si riskirao
imati povjerenja u nekoga
i pogriješio..?

Bolje šutjeti
pa da si ljudi misle da
si debil,nego da pričaš
idiotarije pa da to znaju

Duboko veruj u ono sto zelis
i zapamti izgubljeno je samo
ono cega smo se odrekli.

U zivotu pozeli samo jedno
da nikada ne volis izgubljeno
i izgubis voljeno.

Znam da su putevi
na ovoj planeti trnje koje bode,
da je malo staza sto
ka sreci vode.....
Ja to znam po sebi
ako ima i jedna sreca
ja je zelim tebi.........

srijeda, 31.01.2007.

pocetak tjedna

cao ljudimah
Evo da vam ispricam sta mi se dogadjalo od pon. do danas!!!
U ponedjeljaksam bila u skoli i bila je KATASTROFA.mad
Bio mi je tata na informacijama,ali nije to bilo tako strasno, nego
nema dana da se ja ne nazivciramburninmad, a sta cu kad nemogu biti flegma!!.Tammy me je nazivcirala se svojim komentarima ajd nema veze kaj je ona isla mene zivcirat ali je to bilo u krivo doba.
I onda kad sam dosla doma rasplakala sam se ko beba, sve mi se nakupilo i
kad sam se isplakakala bilo mi je lakse.
Znam da sam luda ludsto se dam izivcirat ali takva sam.
Jucer sam isto bila u skoli, bilo je uobicajno,dosadnno.
Kad sam dosla doma,gledala dam tekmu...
E poludila sam kad smo izgubili!nonono
A onaj Lackovic i Metlicic su imali preko 10 pokusaja a zabili 2 gola!A Balic i Alilovic su bili odlicni samo sto nemogu oni sve sami!!
Sad nam ostaje borit se za 5.mj.hrvatskahrvatskahrvatska

Eto ljudi moji sad idem se spremat idem s katom na kavuparty
i onda na praksu!!!
Saljem vam velikukiss kiss i mahmah



| komentari (14) | print | # |

subota, 27.01.2007.

CAO LJUDI!!!mah
Ovaj put cu vam pisati o glazbi koju slusam!
NARODNJACI...

Znam da svatko ima svoj ukus i određuje sta ce slusati,pa tako i ja!
Nemam nista protiv rokera,metalaca...i sta ti ja znam sta sve nema...
pa tako nevidim razlog zasto bi netko imo nesto protiv cajki.
U tim pjesmama ima sta potaknut i dirnut u srce,a ne ono mlataranje
glavom..
Ja ih vilim slusati jer mi imaju dobar ritam i u ponekoj pjesmi ima neki stih koji opisuje neki događaj koji mi se dogodio ili opisuje kako se trenutno osjecam.
Pjesme najcesce govore o ljubavi-koja je smisao zivota (sretnojcool.nesretnojnosuđenoj,nesuđenoj...),a ima pjesama koje govore o prijateljstvu,majci,ocu,rodnom kraju,domovini...
Pjevaci koje volim slusati hmhm...ima ih puno...zato ih necu pisati jer bi potrosila puno vremena.
Isto tako popis pjesama kojesu mi supac je predug da bi pisala,ali da nebudete uskraceni evo rijeci od nekih:

...pucaj mi u srce kad u leđa mogo si,
daj joj svoju ljubav kad vec telo dao si,
zivot mi oduzmi da nepijem
zbog tebe svoju mladost da netrujem
zgazi ovo malo ljubavi i vise se za mena nebrini...

...od kud ti pravo da me tako slomis
i kom ces sutra ljubav pruzati,
ti necas znati nikoga da volis,
jer tebe ce svatko imati,
budi onakva kakva si bila
kad si mi svjet lako srusila,
kakva si sada,zasto bi to krila
kad cujem da svakom si lako
ti prilazila...

...eh sto nisam sunce
da ti grijem lice
da te jutrom snenom pokrivam,
eh sto nisam mjesec
da te nocu cuvam
da ti zvjezde s neba poskidam...

...zeleo si moje telo,
poljubce i srce vrelo ,a
ljubav to samnom nisi hteo,
igracka sam ti bila
nisam to zasluzila,
igracka, a ne dobra vila
sto te je voljela,
kazni me da te zaboravim
reci mi da te vise nevolim...

...laka, bit cu ove noci
bas takva svom bolu cu pomoci
liuda,nisam s tugom da se borim,
a ti od ljubomore izgori,
laka,nek pricaju svi sutra
sa kime,sve bila sam do jutra
i neka me ima duplo gori,
a ti od ljubomore izgori....

...nisam htjela iz narucja tvog
kunem ti se svjedok mi je Bog,
ja cekala a ti pored nje
istom mjerom vratit cu ti sve,
iz inata tebi samo tebi
cinim ovo sto do jucer nebi,
mjesto tvoga lancica oz zlata
on me grli tebi iz inata...

...ja nisam ona sto bi pala na koljena
al znaj da nikog nisam tako voljela,
a ti,ime mi ne spominjes
a ti,od mena glavu okreces,
da zalupim vratima i pobjegnem ti bez traga
nikad mi ljubav nije manje znacila
moju si srecu svu u bol pretvorio,
a to mi nije trebalo,dragi
i da me udaris pred svima,nebi boljelo
ja cu po svome,ma koliko kostalo
mogu da biram dal da nestanem il potonem,
a to mi nije trebalo...

-za sad neznam stavit video sa pjesmama al kad naucim kako se to radi
onda cu stavit da i uzivo cujete....

A sad ljudi caomahi nadam se da ce oni koji ne slusaju cajke
shvatit da svatki ima svoje misljenje i svoj izbor!!!
pusu vam saljem!kiss

I da jedno pitanjce:STO VI MISLITE O NARODNJACIMA????




| komentari (12) | print | # |

JUCERASNJI DAN

Ujutro nismo imali prva 2 sata pa smo otisli na kavicu da se razbudimo..partyI na kavi je bilo uobicajno ...malo smjeha,cool
malo zivciranjamad (ali ne previse jer to steti ljepoti) i da onda smo isli u school gdje je bila prava dosadnjaca ali sta se moze tako ja to:::!coolcool
Kad sam dosla doma nazivcirala sam semadburninmadjer sam imala inspiraciju za novi post ,ali nasam mogla na internet jer mi je nesto stekalo.Ali sve 5,budem ga poslije napisala, kad cu imat vise vremenathumbup
Sad vas dragi moji pozzmah i saljem kiss!!!kisskiss



| komentari (3) | print | # |

četvrtak, 25.01.2007.

ej ljudovi!!!!!!!
evo da vam se javim i da napisem nesto pametno!cool
dodjoh ja iz skole,u kojoj je bila katastrofa:mad
Pisali smo test iz hrv.,onda nismo imali zadnja 4 sata pa smo
jedan sat imali u knjižnici,a sa ostalih 3 su nas pustili doma.
I naravno da mi nismo isli doma nego se bitch club (nina,tajci,
valex,tammy i ja) pokupio i otiso u canadian na caffe partyi da bacimo jednu trac partijublabla
Ida nakon kafice tajci je otisla doma,noa mi smo se setale i naravno nebi valex i ja bile ok, da se ne posvadjamo oko gluposti......burninmad
(ona je kriva)headbang
Ali sutra cemo opet na kafu pa cemo opet pricat.tako je to kod nascool
Sad idem nesto pametno radit,(mislim da cu barem malkice pajkit) jako pametno,zar ne???i onda ce nam pocet tekma pa cu ju gledat i navijat za nasehrvatskahrvatska
eto toliko od mene!!!!
ljudovi pozdravljam vas mahwavei saljemkiss



| komentari (12) | print | # |

e ljudi i ja napokon imam svoj blog!!!
cijeli moj bitch club ima pa tako i ja......



| komentari (0) | print | # |

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.