Renchy vk

utorak, 01.05.2007.

PREOKRET MOG ŽIVOTA!!

Dragi moji "virtualni" prijatelji!!mahmah Znam i vidim da su se mnogi zabrinuli jer već duže vremena ne pišem, za to imam dva krivca, jedno je, moja lijenost,zijev a druga... hmmm...rolleyes O tom ću vam baš i pisati i zbog toga je naslov ovakav. DA,yes ja sam se zaljubila ili blaže rečeno ZATRESKALA sam secerek (nećete vjerovat) u čak dva tipa,cool a da sve to bude još bolje obojici se ja sviđam, no, zašto bi sve bilo tako jednostavno, kad može teže i komplicirano. Ja opet moram probijati taj zidheadbang svom mukom, očito da ništa ne mogu dobit onako lijepo, jednostavno i lako.no Obadvojica su ušla u moj život kroz tjedan dana, obadvojica su osobe sa invaliditetom (puno lakši oblik moje bolesti, iako međusobno ima jedan lakši oblik bolesti od drugog), samostalni su, rade i sve super, ali svaki ima svoj plus i svoj minus kod mene. Ne volim bit takva, pomalo zločesta, jedan dan sam rekla Bože: blabla"tražila sam da mi pošalješ samo jednog, a ne dvojicu", tako da sam sad zbunjena (malo, a tko ne bi bio)?! Kad smo kod plusa i minusa, osoba "M" ima više pluseva od osobe "I", ali "M" mi je kilometarski dalje od mene i to njemu a i meni otežava situaciju (što je srcu bliže, oku je dalje) ahh! "I" je tip koji bi mogao bit sa mnom ali me već u dva navrata povrijedio, iako kaže da nikad to ne bih namjerno napravio jer me želi upoznati što bolje i sviđam mu se jako, sad sam onako malo udaljena emotivno od njega jer mi je dosta bilo boli,mad sad HOĆU SREĆU!!!!kiss Njih dvojica mi kažu da žele ići lagano, što znači, da sad iako im se sviđam žele ići lagano jer se obojica odmaraju od teških veza i bolnih prekida. LJUDI, JA BIH IŠLA BRŽE MALO!! NAPOKON MOGU REĆI DA SAM IZAŠLA IZ KRIZE, SVOG PREBOLNOG PREKIDA I SAD BIH BAŠ VOLJELA UŽIVATI SA JEDNIM OD NJIH!!! Hoće li mi netko reći, sjedim li ja to na "dvije stolice"!? Tako se meni život promijenio, u 10 dana dobila sam priliku da primam i dajem ljubav, ali za sad samo na prijateljskoj razini, pa tko zna što će proizaći iz tog prijateljstva!? Neka bude kako bude, samo da se nešto događa u mom pomalo mrtvom životu. Priznajem da se ovom nisam nadala i laskale su mi njihove lijepe riječi i divne poruke,cerekcerek bila sam sva zbunjena ali i sretna nakon 8mj. tugovanja zbog propale veze sa bivšim dečkom Ivanom. Ovo je 25. moj post i drago mi je što u ovom malom jubilarnom postu pišem o nekim ljepšim promjenama mog života. ŽELIM SVIM SRCEM DA JEDNO OD OVIH SRCA, MENI DARUJE LJUBAVcerek I DA NETKO BUDE SRETAN SA MNOM!!!! cerekkissImage Hosted by ImageShack.us

01.05.2007. u 15:11 • 9 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Studeni 2010 (1)
Listopad 2010 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (7)
Siječanj 2007 (3)
Prosinac 2006 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

sve što život ćini dobrim i lošim...

Bit će mi drago ako ljudi koji se nađu ovdje osjete dobrodošlima i da znaju da nisu nikad sami. Bilo je problema oko stvaranja ovog bloga, pa sad moram ići papati i uživati... klopa me voli ili ja nju?!?

LJUBAV, POEZIJA I MUDROSTI


Ptica ranjenih krila

Noć me umjesto tebe grli, želim tebe
iako nas žele rastaviti zli i dragi ljudi.
Ne trebam bogatstvo koje plaćam svojom slobodom,
ne trebam samoću i tugu u srcu mom,
trebam ljubav, a sreća je moja život sa tobom.
Ljudi dragi, nemojte me staviti u krletku od zlata,
iako jesam ptica ranjenih krila i meni je Bog dao
srce da volim i da budem dio malog jata.
Ako mi je Bog uzeo moja mila krila,
ne dam Vam ljudi sudbinu, život i ljubav dok sam živa.
AUTOR SAM JA. RENATA V.



Mudrosti jednog čovjeka

Bezumno je mrziti sve ruže
Jer si se ogrebao na jedan trn…
Odustati od svojih snova
Jer se jedan nije ostvario…
Izgubiti nadu u molitve
Jer jedna nije uslišana…
Odustati od svojih napora
Jer je jedan bio uzaludan…
Okriviti sve prijatelje
Jer te jedan iznevjerio…
Ne vjerovati u ljubav
Jer ti je netko bio nevjeran
Ili ti nije uzvratio ljubav…
Odbaciti svaku mogućnost da budeš sretan
Jer nisi uspio u prvom pokušaju…
Nadam se da se na svom putu
Ne predaješ svom bezumlju
Zapamti da se uvijek…
Može pojaviti druga šansa,
Novi prijatelj,
Nova ljubav,
Obnoviti snaga,
Budi uporan,
Tražeći sreću u svakom danu
Siguran put k neuspjehu je – odustati!
Često budući uspjesi dolaze preko
Sadašnjih promašaja –
NASTAVI SE TRUDITI!
Bog te blagoslovio!



15. RAZLOGA ZA ŽIVOT


1. Bar 5 ljudi na ovom svijetu te toliko voli, da bi za tebe umrli.
2. Bar 15 ljudi na ovom svijetu te cijeni takvog kakv (a) jesi.
3. Jedini razlog da te netko ne volije, da želi biti, kakv si ti.
4. Tvoj osmijeh uljepša dan svakom, pa i ako te taj i ne voli baš previše.
5. Svaku noć NETKO misli na tebe prije nego zaspiš.
6. Nekome značiš sve na svijetu.
7. Bez tebe netko možda ne može živjeti.
8. Na svoj način si poseban (a) i jedinstven (a).
9. Možda netko, za kojeg niti ne misliš, sanja o tebi.
10. Kada napraviš najveću pogrešku, iz nje se uvijek izvuče nešto dobrog.
11. Kada misliš, da se svijet okrenuo protiv tebe, dobro promisli, možda si se ti okrenuo svijetu.
12. Kada pomisliš, da nemaš mogućnosti, da postigneš ono što si poželio, da to vjerovatno nećeš dobiti, vjeruj u sebe, i prije ćeš to postići.
13. Uvijek zapamti samo komplimente, koje primiš, sve loše stvari radije zaboravi.
14. Uvijek svakome reci što osjećaš prema njemu, a tako ćeš se i ti osjećati puno bolje…
15. Ako imaš dobrog prijatelja, jednostavno mu reci da je on (a) najbolji. Pošalji ovo pismo čim više ljudi, koje cijeniš…
Zato nećeš imati ništa više sreće i nitko se neće nenadano zaljubiti u tebe.. a nekome ćeš uljepšati dan…, a možda i život

VICEVI


Doktor za ruckom u hotelu uz more posmatra Crnogorskog konobara koji sporo hoda:
- Oprostite, jel' imate hemoroide?
- Ne znam, ali pitat cu kuhara!


* * * *
Otišli Mujo i Haso u ribolov. Ponestalo im tema za razgovor, pa će Mujo Hasi:
- "Haso šta ti misliš, šta naše žene rade dok nas nema?"
- "Ili heklaju, ili koriste priliku što nas nema."
Mujo se naglo digne i počne se spremati. Haso
ga u čudu upita: - "Pa, gdje ćeš ti?"
- "Odoh kući, moja žena ne zna heklati!"

* * * *
Imo Haso papagaja a dolazi mu cura. Problem je što je ona jako elergična na perje. Šta će jadan Haso, gdje da skloni papagaja i na kraju odlući da ga stavi u frižider. Medjutim odužio se taj posjet tako da je Haso i zaboravio na svog papagaja. Nakon nekoliko sati napokon odlazi cura i Haso lagano otvara frižider i laganim glasom tepajući progovara:
- "Ko me to gledi, ko me to gledi..."
Na to će ti papagaj sav promrzo na sav glas iz frižidera:
- "PINGVIN MAJMUNE JEDAN BLESAVI!"

* * * *
Pita Haso Muju: - "Jel bi ti radje bio glup ili lijep."
Ovaj reće: - "Pa, glup, ljepota je prolazna."

* * * *
Muji i Fati izgorila kuća pa se preseliše u jedan napušteni vagon. Nakon par dana dolazi Haso njima u posjetu, i Mujo njemu sprema kafu, kad on upita:
- "Gdje ti je Fata?"
- "Eno je leži u krevetu bolesna."
- "A šta joj je bilo?"
- "Gurala vagon dok sam ja srao."
- "Što to?"
- "Zato što piše zabranjeno vršenje nužde kad vagon nije u pokretu."

* * * *
Šta kaže Talijan svojoj ženi kad stigne kući?
-"Bona sera!"
A Mujo Fati?
- "Ne seri, bona..."

* * * *
Sexaju se Mujo i Fata, Mujo joj kaže onako, da sve iskri. Fata šuti, ne pušta niti glasa.
Mujo: "Fato, zar ti ne uživaš? Što ne jaučeš?"
Fata: "Jel' se to mora?"
Mujo: "Naravno!"
Fata: "Dobro, onda "joj!""

NAJDRAŽI SMSOVI...

LJUBAV JE KAO DELFIN
ŠTO SE OBASJAN
MJESEČINOM KUPA
U BESKRANOJ TOPLINI
TVOJIH OĆIJU,
I ZATO NIKADA ,
NIKADA IH NEMOJ SKLOPITI
JER KAŽU DA DELFINI UMIRU
U TAMI.