One step closer...

utorak, 15.03.2005.

Kada je sve naglavačke!

Zašto se dobrim ljudima događaju loše stvari? To mi nikada nije bilo jasno. A vjerojatno nikada neće niti biti. Sinoć mi je seka završila u bolnici. Sumnjali su da ima meningitis. Bilo je koma. Stvarno sam se prestrašila. Danas je išla na neku punkturu, kaj ja znam, i ispalo je da ipak nema meningitis nego nešto drugo, ali mi još ne znamo što! Jadno djete. 7 puta su joj ogromnu iglu gurali u kralježnicu i sad je užasno boli, a ja je ne mogu posjetiti jer je na zaraznoj. Iako se često svađamo (sestre smo, moramo) sad mi jeko fali i stvarno se bojim za nju. Nadam se da će mi brzo ozdravit i doć doma da je mogu opet gnjavit. A i ona mene.
Dobro da sam se sad učlanila u Udrugu Pozitivnih Misli. Misli, ovo je bio iznimno "pozitivan" blog. Ali kak ide ona stara: "Bit će bolje", "Nije sve crno kak izgleda", "u svakom zlu nešto dobro", "Poslije kiše dolazi sunce"...

- 23:41 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  ožujak, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv