< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Ovo je blog.Moj.
Živim u Remki,najjebenijem kvartu u kojem uvijek neki happening.Idem u školu.Srednju.Volim životinje...cijeli stan mi je pun živina.Bio.Dok stara nije skužila da nam stan postaje zoološki nakon peseka,kune,guštera,pauka, kameleona i ostalih dotičnih koje se nemrem sjetit.Ali sve sam ih jako jako jako voljela.Ili volim.Još je sam peso ostao.Ovisna sam o cigaretama (uskoro možda ne),glazbi,glazbi,glazbi i glazbi.Puno me ljudi želi našorat jer imam glup tajming da neš kažem,pa ako ste jedni od njih jedino šta mogu reć je "stani u red,jebote".Svi ćete dobit svoju priliku.I tak dalje i bliže i tako to...


morbidbrutality

paulinin blog

renchy

slatkica

teja



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Leona:"...Marin...nije me primio za sisu...silovao me kod policije...bilo je bolno...ali me nije primio za sisu..."

Petra:"...tamo u Parizu u Italiji tamo sto posto ima pizza sa tartufima..."

Leona P:"...ti fornetti...uvijek kad želim uhvatit pizzu uhvatim nešto okruglo..."(...)

Maya:"...molim vas jedan Jekstra Twix..."(nemoj me ubit ak ovo pročitaš)

Raić:"...meni je deda Džinkis kan profesorice...mama mi je rekla..."(i to tvrdi još dan danas tvrdi smrtno ozbiljan)

Mihalecka:"...bronjik...nazivnjik... beskonaČan skup toČaka..."

Barićka:"...********,ma poštedi me svojih komentara..."

Valjakica:"...kaže moj buraz "znaš da su se dva lika utopila na Jarunu?"...ona:HeHe..."

Popović:"...profesorice glupo pitanje je u kontrolnom...mislim kak ću najbrže doć do Antarktike...pa autocestom bože mili..."

Josip:"...pošeše berires..."(čita:poison berries)

Ivana:"...ma žena dole ima tri rupe...jedna da piški,jedna da kaka i...i...i...ona...ma...tam di ga ovaj gura..."

Elica:"...ja sam tipičan tip cure...kad sam s nekim ne volim ga,a kad prekinemo onda ga volim,a ak smo opet zajedno opet ga ne volim..."

Anita:"...oni su pederi,al muški..."

četvrtak, 16.08.2007.

Hm...

Evo mašala se i ja sjetila napisati novi post.
Ispričavam se.
Znači šta se događalo proteklih vremena kad me nije bilo?
Uf...
Došao je šveđo.
Iz Švedske.
Jao...
Čim sam ga vidla...
Izgledom kao da ga majka do kraja nije rodila.
Dok smo autom išli do doma,moja stara se kao i ja nije mogla prestat smijat.
Jao...
Uz njegovo "kuku you're so beautiful" ja se nisam mogla prestat cerekat mu se u facu.
Al ne zbog toga kaj sam sretna što ga vidim nego zbog toga kak izgleda.
Do večeri sam izludila.
Lik ne da je dosadan nego ga ne bi i sa dosljednim bigfootom iz razreda živjela do kraja života nego da budem 5 minuta s njim u istoj prostoriji.
Što nije vrhunac tog dana bio.
Bratova bivša me pozvala da spavam kod nje.
I tak smo ona i ja cijelu noć provele u Bakagiju.
Tamo sam upoznala lika koji mi se činio totalno ok.Ali neeeeeeee!
Lik je folk pjevač.
Ma ne može bit bolje.
Otrpila sam šveđu još tjedan dana.Nekak.
Tad sam otišla u Crikvenicu.
Gdje ne da sam se odmorila neg mi je to fakat trebalo.
Mrzim ŠVEĐU!
MRZIM GA!!!
Zato kaj misli da zna više o glazbi neg ja.
Stavim si playlistu na komp a on stavi neke svoje sladunjave laganice.
BLAH!
Pa bože tko ima više potencijala da bude DJ?!JA ILI ON?!
Na kraju je ispalo ni da moja stara ne podnosi šveđu neg je htjela da ostane dok mu ne pojedemo sve čokolade.
Dok ih je on čuvao kao oko u glavi,svakim danom je jedna nestala.
Ah....
Ne znam kak nije shvatio da mi se nikad ni nije sviđao.
Šamarala sam ga po sto puta na dan.
Odvel me na neki piknik di su nas kao deljamičica i anita slučajno sreli.
Tamo smo mu ja i deljamičica objavile da idemo u časne.
I on ni manje ni više je to povjerovao.
Tako da eto...ljubo mi smo časne,znaŠ?Nemoj zaboravit.
E da i šveđo me zaprosio.HEHEHEHEHE!
A jadan...
A nije...
Ako mi se prčio za glazbu,nije jadan.
Barem je to nešto šta mi ide.
Eto sad sam se ispucala.
Ah...
Lakše mi je....
Ispričavam se zbog depresivnog posta...
Ta-Ta!



| komentari (22) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.