Gdje naći dečka u zagrebu - Susret s djevojkom

nedjelja , 23.12.2018.

Kako (pro)naći dečka u Srbiji?










Click here: Gdje naći dečka u zagrebu






Ponekad se iz ove vrste odnosa najpre razvije prijateljstvo, a iz njega - ljubav, što mnogi ocenjuju kao osnovu za kvalitetnu vezu. Tako ćemo saznati šta to muškarce zanima, gde vole da provode vreme, koji su aktuelni sportski događaji, kada se održavaju sajmovi automobila, kompjutera...



gdje naći dečka u zagrebu

Prema statistikama u susjednoj Sloveniji, na 100 odraslih Slovenaca samo 46 je u braku, 39 je samaca, osam udovica i sedam razvedenih. Ego mi je patio. Tako se danas pleše, sam, i prilike su takve da se teško može nekoga upoznati. Naravno, u verodostojnost ovog rezultata, pa i pouzdanost formule koja je korišćena, imamo pravo da sumnjamo, pišu.



gdje naći dečka u zagrebu

Net.hr - Dakle, možete da popijete piće ili dva, ali ne preterujte. Pa onda imamo u planu Sarajevo od petka do nedjelje, to budu isto na čuvanju kod mojih...



gdje naći dečka u zagrebu

ZAGREB - Speed Datinga sam se u ovoj priči, moram priznati, najviše grozila. Grozila je, zapravo, preblaga riječ. Nazovite me umišljenom, zatucanom, ali - potpuni stranci koji se okupljaju na jednom mjestu samo i isključivo kako bi pronašli nekoga za ševu te, po mogućnosti, za ljubav? I nadaju se da će im za to otkriće biti dovoljne četiri minute, koliko imaju za upoznavanje? Jednostavno, sve mi to miriše na očaj. Vani u noćnom klubu ili za šankom u birtiji barem se možeš praviti da si došao zbog dobre mjuze, plesa i cuge. A sada je došao trenutak da probam ovo. I nisam bila spremna. Fakat sam mislila da sam veća od toga. Čak me u jednom trenutku uhvatio panični strah da ću naletjeti na nekoga koga znam. Nekoga tko je tamo navratio posve slučajno. Na cugu s frendom, recimo. I šta bih mu onda rekla? Da sam očajna i tražim srodnu dušu? Da mi je dosadno pa se idem malo sramotit? Hvala bogu, to se nije dogodilo. Napokon je moja asocijalnost nečemu poslužila. Kad sam zbog hladnoće prestala osjećati prste na rukama, a i neka teta me počela čudno gledati, morala sam ući. Tamo su me dočekali domaćica, dvanaest frajera i deset žena. Ja sam bila jedanaesta. Svi su mi izgledali kao da znaju što rade pa sam počela skidati njihove mote. Kao, ono, i ja sam stara iskusnjara, ne... Nakon treće točke postalo mi je dosadno... A ja sam u novčaniku, nakon što sam platila kolu koju sam naručila ne bih li u svojoj iskompleksiranoj glavi opravdala to što zauzimam mjesto u birtiji, imala samo 45 kuna. Falilo mi je pet kuna za kartu za kratki spoj. Ženi, domaćici, voditeljici, što već je, dala sam sav svoj novac i potiho je zamolila da pričeka do kraja događaja, pa da joj onda donesem ostatak s bankomata. Ljubazno mi je rekla da će radije pričekati da odmah odem po njega. Dejtovi će, kaže, pričekati. Dobro, otišla sam po lovu, donijela joj tih pet kuna, zauzvrat dobila neki papirić s identifikacijskim brojem i mjesto za stolom 11. Brzo dejtanje je moglo početi. Prvi mi je za stol sjeo frajer 2344. Na Speed Dateu, naime, nije dopušteno otkriti osobne podatke. ČLANAK U CIJELSTI PROČITAJTE U TISKANOM IZDANJU JUTARNJEG LISTA.



Test - Gde ćete sresti LJUBAV SVOG ŽIVOTA?
Internetsko upoznavanje mi nikada nije bilo drago i oduvijek sam bila pobornik sastajanja uživo jer se na taj način odmah vidi da li postoji kemija, istoga trenutka dobiješ utisak o čovjeku i možeš ostvariti prisan kontakt. Sredite se najbolje što možete. Ako ste malo stidljiviji, verovatno vam je sto puta bilo nelagodno, kada vam se dopadne neka osoba, a čitavo društvo to primećuje. Uposlite prijatelje Do sada su vam se trebal prijatelji već javiti kako su se sjetili nekih zanimljivih, slobodnih muškaraca. Isto, kad su moja djeca bila mala, znalo je tih kabanica biti u trgovinama s cipelama, tamo gdje se prodaju gumene čizme, ali ne znam ima li sada, ali te iz dućana su mi bile skupe. Na tenisu se, recimo, skupljaju zanimljivi frajeri.

[Gay srbija chat|Seksi chat preko web kamere|Bolchat chat]






Oznake: kako, naći, dečka, za, 25, dana

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.