Upoznavanje ili Nesto vise - Pronađi pratnju

subota , 12.01.2019.

Forum Klix.ba










Click here: Upoznavanje ili Nesto vise






Jedino rešenje je razgovor sa njim. Draga, ja mislim da mu se prvi put mozda desilo slucajno a svaki sledeci se ponavlja pod utiskom prvog. Nisam nikad bila clan sajta za upoznavanje I ovo pisem da mi vrijeme prije prodje...



Upoznavanje ili Nesto vise

Et tako A mozda samo ja ne valjam cendlerbing wrote:Da li ste ikad bili clan nekog sajta za upoznavanje ljudi... Et tako A mozda samo ja ne valjam Drago mi je i ja sam Logovan. Ja sam instalirao Badoo jednom, vise cudaka na jednom mjestu nisam sreo...



Upoznavanje ili Nesto vise

Forum Klix.ba - Studenti počeše zapitkivati profesora: Vi ste tako mudri i iskreni,svi vas postuju žele da vas oponašaju i da vas slijede, ali ipak nas sve zanima zašto ste niste oženili?



Upoznavanje ili Nesto vise

E drustvo, meni bi ova tema bila od velike koristi, pa vas molim za malo pomoci... U poslednje tri godine sam počeo da smatram da treba upoznavati devojke u noćnim izlascima, tako da ako nigde nema dobre muzike, onda ću izaći tamo gde uobičajeno ima dosta devojaka, da bih imao što veći izbor Za mesta za izlaske saznajem iz skoro svih mogućih izvora informacija, uključujući i gore navedene. Naravno, dobro je mnoga mesta posetiti bar po jednom, da bi smo se lično uverili kako je tamo. Znači, muzika je prvi kriterijum, jer je on retko zadovoljen u današnje vreme, tako da se onda uglavnom rukovodim drugim kriterijumom, a to je količina mladih slobodnih devojaka. Zatim slede manje važni kriterijumi koji presuđuju u slučaju da imam izbor između mnogo klubova diskoteka , a to su jačina buke ne volim kad je preglasno , udaljenost od kuće ima uticaja u slučaju vrućine ili pljuska, zato zimi udaljenost od kuće nikad nije problem , srednja popunjenost kluba u vreme izlaska, cene ulaz, garderoba, piće , ne ljubaznost osoblja... Poslednji izlasci su mi bili na ovogodišnjem Beer fest-u, bilo je dobro što su svirale čak 2 od mojih 5 omiljenih grupa, Kerber i Piloti Drustvo ja bih vas stvarno molio da se drzite teme i pomognete mi da dodjem do odgovara. Stvar je u tome sto je meni ovo od poslovnog znacaja jer otvaram neki klub krajem septembra, pa bi mi vasa pomoc sigurno bila od znacaja... Evo ,cu ga se drzim Mislim da odgovor koji bih ti ja dala mnogima nije normalan ,u tome je poJenta. Ne volim diskoteke i preglasnu muziku to dodje s godinama. Dakle ,odlucim se za izlazak na relativno mirna mjesta na kojima mogu da vodim razgovor sa drustvom. Naravno, izizev ako je moj izbor neki od koncerata. Prija mi muzika 80ih. To ne znaci da necu otici i na mjesta na kojima ju mozda, neces cuti. Naravno, ugodjaj nije potpun.... Ne znam koji da izdvojim.



STEFAN SIMIĆ - PRIJATELJI ILI NEŠTO VIŠE (Govori: Mile Vasiljević)
Vreme ce pokazati, ali ako zaista nema nikakav veci problem, trebalo bi da malo mastovitosti pomogne.. Drugi tip momaka koji prilazi uzivo bez vecih problema su momci koji su premladi za mene, tako da i ta varijanta ne bude bas uspjesna. Nisam nikad bila clan sajta za upoznavanje I ovo pisem da mi vrijeme prije prodje... Dakle ,odlucim se za izlazak na relativno mirna mjesta na kojima mogu da vodim razgovor sa drustvom. Razgovor pomaže, ali ne na silu, jer je tema osetljiva za njega. Et tako A mozda samo ja ne valjam Ako si za ozbiljnu vezu, onda ćeš rijetko u kafanama naći takvog.

[Sex Chat on the Phone in India|Zene i muskarci u sexu|Grupnjak sa matorkama]






Oznake: upoznavanje, i, Druženje

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.