Peace brother!

nedjelja, 16.04.2006.

Uskrs-najbolji dan u godini

E, lisa i tena! Kad cemo se mi nac da vam dam te bedževe? Jel može u ponedjeljak u 3 pred katedralom? Pošaljite mi poruku! Sretan Uskrs i vama!!!!

E, ja dobila za Uskrs love! Od župnika 200 kn, ob bake 50 kn... dobila ja i kremice i prstenje i narukvice.... od frendica ( marta, žalim tvoj novac...) sam dobila:
Mara: Blokić, kemiska, slatkiši, čestitka...
Valentina: Slatkiši, nešto keramičko, jaje
Sestra Branka: Zeko, čestitka, jaje
Ostali: slatkiši!
Eh, Uskrs je bome jako lijep dan u godini....pogotovo kad si okružen osobama koje voliš i poštuješ....
Znam, malo kakam, ali stvarno mi je lijepo....

Vale, javi mi se ! Očemo se nać u utorak da ti dam poklon!
Marta, soooooorry što sam ti zaboravila ponijet poklon!!!! Najrađe bi se ubila!!!! namcor
bang burninmad headbang mad blabla puknucu
Lisa, Teno, ćujemo se!
Iva, Sretan Uskrs i nevrijeđaj!
Doro....ma ništ!

- 10:41 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Opusti se, dosta je više i te nastave...sjedni za komp i zabavi se na ovom blogu! 100% opuštajuče.



blog layouts

blog layouts



blog layouts

blog layouts









MySpace Layouts

MySpace Layouts



layout for myspace

layout for myspace


Jea jea, lijepo je, bome ovdje!

E, ljudi! Živio 6.b!

layout for myspace

layout for myspace



layout for myspace

layout for myspace



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



Myspace

Myspace



Myspace

Myspace



Myspace

Myspace



MySpace Layouts

MySpace Layouts


saint st patrick's day 2006

saint st patrick's day 2006



st patrick's day 2006

st patrick's day 2006



Možda ove slike nemaju veze s blogom, ali su dobre, bome!

Myspace

Myspace



MySpace Layouts

MySpace Layouts